OLAY KURTARIŞLAR | 5Sriders | Motosiklette İleri Sürüş (69)

  görünümler 208,674

Zafer AKCAY

3 aylar önce

Bazen şans bazen beceri ile bir şekilde kurtardığımız anlar oluyor. Aslolan bu durumlara hiç düşmemek. Yoğunlaşacağımız tek konu bu olmalı.

zakcay@gmail.com
Video göndermek isterseniz mail atabilirsiniz. Boyut büyükse wetransfer.com ile yollayabilirsiniz.

www.5Sriders.com tarafından hazırlanan maksimum bir dakikalık faydalı bilgiler...
Anlatan: Zafer Akçay

Lütfen aşağıdaki feragatnamemizi seyrediniz/okuyunuz.

trpost.net/down/yN2LaIOFnYKxftg/video.html
www.5sriders.com/feragatname....

YORUMLAR
tugcannn
tugcannn 3 aylar önce
1. Videonun sürücüsüyüm. Öncelikle Zafer hocamın klas diksiyonlu eğitici videoları için teşekkürler. Yorumlara baktım birkaçı dışında ders çıkartıcı ve öğüt niteliğinde olması sevindirici. Zafer hocam ve bilinçli takipçilerini görmek güzel. 1-Öndeki aracı takip mesafem sabitti. 2-Sağa virajı göstermemişlerdi ve yol daralma çok geç gösterilmişti 3- sağdan sollayan araç sabırsız ve amaçsızca önüme girdi.... Fakaaaaaat; 1- ölü ya da sakat kalmış bir adamın haklı olmasının çok anlamı yok. Can güvenliğimi tehlikeye attım. 2- telefonla konuşuyordum ve (tek kulaklıktım) kulağımdan çıkmıştı sağa çekmem gerekti arkadaşın sesi gelmiyordu. Zafer hocamın "amacı abartma" videosu aklımdan çıktı. 3- Ben ya da siz motorcuların hak savunucusu değiliz. İnatlaşmamın ve sinirimin sebebi motorun ciddiye alınmaması idi. Yol vermesem o adamı düzeltmiş olmayacaktı... 4-ÖNEMLİ daha henüz 1000km devirdim yağmur tecrübem yoktu. Lastiklerimin dişi iyi ama raf önrü tamamlanmış... hemen yenisini sipariş ettim . Yağmur da katkat dikkat, sakinlik ve kontrollü hız gerek... 5- sola viraj tamamlanınca gaz açtım, sağa virajı gösteren levha yoktu fakat dikizden arabaya odaklanacağıma önüme baksam viraj bariz görülüyor gaz açmazdım... Yoldan odağı kaybetmemek lazım Türkiye sürprizlerle dolu... 6- görmediğin veya duramayacağın yola gaz açma. Benim çıkardığım dersler bunlar. Özet: Ben canımı hiçe saydım cahillik ve tecrübesizlik örneği sergiledim. Şanslıyım şu anda yorum yazabiliyorum. Değerli hocam yorumlarıyla videolarında bana yol gösterici oluyor umarım benim tecrübem de olası kazaların önüne geçmeye destek olur. Teşekkürler.
Burak Coşar
Burak Coşar 13 gün önce
%100 şansa hayatta, adam seni geçti diye gaz veriyorsun nerdeyse allahına kavuşuyormuşsun karşıdan araba gelmemiş. Kurtarış falan hikaye
Yasin Kolğu
Yasin Kolğu 3 aylar önce
Videoyu göndermeniz oldukça iyi olmuş Tuğcan bey
Rifat Murat
Rifat Murat 3 aylar önce
Görülmüyoruz kardolar mağlesef ,dikkatli olalım..
Tuğcan Türkmen
Tuğcan Türkmen 3 aylar önce
adaşım geçmiş olsun
technicahmett
technicahmett 3 aylar önce
Tupcan beyin bu olaydan ders çıkarması ve Zafer hocanın nazik anlatımdan nazik e cevap vermesi de ayrıca bir güzellik. Geçmiş olsun. Sen ve bizler de tecrübe kazandık bu videoda...
Tufan Sertçelikoğlu
Tufan Sertçelikoğlu Gün önce
Zafer bey sizinde söylediğiniz gibi bu üç videodaki motorcular hatalı
habib urfalıoğlu
habib urfalıoğlu 3 gün önce
3. Olayda o ayna kırılmalıydı
Volkan Findik
Volkan Findik 7 gün önce
bern helal olsun
OnMyWay
OnMyWay 10 gün önce
Hocam eğitim şart :) Bu vidyolarını izlediğimiz arkadaşların kaçı profesyonel bir eğitim alıp kendini geliştirme çabasındadır? Muhtemelen çok azı. Ya da hiç biri. Her alanda olduğu gibi motosiklet sürüşünde de gelişimin sonu yok. ( Bu sözüm benim gözlemlediğim kadarıyla özellikle kurye arkadaşlara gelsin ) trafikte bazen sabretmek daha fazla zaman kaybetmenizi, belki de kendi sağlığınızı tehlikeye atmanızı önler. Bu işi yapacaksanız trafikte doğru konumlanma ve karar verme için profesyonel eğitim almanız ve kusursuz nasıl sürüş yapılır bilinci geliştirmeniz gerekiyor. Olur olmadık yerlerde vızır vızır gitmek size bi yere kadar zaman kazandırabilir ancak büyük risk. 35 yaşında biraz tecrübesi olan biri söylüyor bu sözleri. (2006'dan bu yana motosiklet sahibiyim)
OnMyWay
OnMyWay 10 gün önce
Ben de filtering yapıyorum ama risk gördüğüm noktada beklerim. Buna görüş ve konumlanma deniyor. Umarım hepimiz uzun yıllar (ne biliym 85 yaşına kadar falan :) sağlıklı bir şekilde keyifli sürüşler yaparız. Lütfen daha bilinçli kullanalım şu şeytan icatlarını :)
HERTELDEN VİDEOLAR
HERTELDEN VİDEOLAR 20 gün önce
Son olayda tek şerit yolda 100 km hızla giden suçlu. O kadar hızla gidiyorsa ölsün yani.
Kemal Cetin
Kemal Cetin 22 gün önce
Ilk görüntüdeki olayda her ne kadar sürücü hatasi olsa bile videodan görebildigim kadariyla Cift seritli Yolun darilip Tekserite düsecegini gösteren herhangi bir Uyari Levhasi yok
MEHMET CEBECİ
MEHMET CEBECİ 22 gün önce
Motorum 15 yıl önce bi chopper tarzı motorun vardı çin malı chopper :) Hocanın videolarını o güzel anlatımı ve motorculara saygımdan izliyorum. Benim anladığım motor chopper olacak onla da aheste aheste tıngır mıngır sakin sakin süreceksin. Bütün hatalar hız nedeni ile neredeyse...
okan alkaya
okan alkaya 25 gün önce
Osmana tavsiye Balıkesir plaka gördümü kaçsın.
Kaan Akdeniz
Kaan Akdeniz 26 gün önce
👏👏👏👏👏 genel sorun hep aynı. Yanlış ve gereksiz yerde gereksiz sürat
Ercan Çimen
Ercan Çimen 26 gün önce
Osman ın olayında ister motor olsun ister otomobil Osman ın yerinde olanlar hep kızıyor, ancak minibüs ne yapsın. Bende büyük araç sürüyorum yola bakıyorum kimse yok, çıkıyorum, gelen kişi o kadar süratli ki hemen dibimde bitiyor. Sonra korna, ya arkadaş sen gelecen diye yola hiç çıkmayalım...
rider 660
rider 660 29 gün önce
Osman bir deli oglan. Biraz gec karar verdi ama durumu kurtardi, Hic kimseyi tartisarak duzeltemzsiniz. Kendinizi kurtarmaya bakin,
rider 660
rider 660 29 gün önce
Tebrikler . Kriz aninda karar verip uyguluyor (berni)
rider 660
rider 660 29 gün önce
bu arkadas gidici ha
Emre Taylan
Emre Taylan Aylar önce
Allah kimsenin başına vermesin bu tür kazaları ama osman konusunda kendi şahsi düşüncem bana kalırsa umarım başıma böyle bir olay gelmez ancak gelirse arabasina vurmakla kalmaz o adamı oraya gömerdim
Hüseyin atmaca
Hüseyin atmaca Aylar önce
birinci sürücü çok acemi ileriye bakmadan gidiyor ve diğer sürücü ler ile inatlașiyor. burada verilmiş sadakası varmış Allah korumuş ama bir dahakinde bu kadar şanslı olmayabilir
Yılmaz BAL
Yılmaz BAL Aylar önce
Sürücü Osmanı dövmediyse Osman bi kurban kestirsin .
Mustafa Uyanık
Mustafa Uyanık Aylar önce
Zafer hocam ben osmanın yerinde olsam o ticari araçta ki şahsı kesinlikle döverdim çok net. Çünkü o araç ile motorun önüne kırıcaksın sonra aracın ne olduğu belli ani hızlanma yapıp gidemeyeceksin de yani neden yaparsın o hareketi. Bekle motor geçsin altında ki araç 3 saniye de 100km hıza çıkmıyor. Kesme milleti yani
özer
özer Aylar önce
şu go pro kameralar ucuz olsada alsam gun boyu trafikteyim ne malzemeler çıkıyor varya :D
Efe Saruhan
Efe Saruhan Aylar önce
Oh No, Oh No...Süper olmuş😀 Sonu kötü bitmediği için tebessümle birlikte ders çıkmak da güzel tabiki
EMİRA MOTORS
EMİRA MOTORS Aylar önce
Zafer bey gerçekten keyifle izliyoruz. Memleketimizin sürücüleri için inanılmaz değerli bilgiler. Emeğinize sağlık çok teşekkür ediyoruz.
Orhan Şahintürk
Orhan Şahintürk Aylar önce
01:52 deki soldaki ayağı problemli olan kızı görünce çok üzüldüm ya :(
Alper Ergin
Alper Ergin Aylar önce
Bugün de böyle sürücülerden kaçabildiğim için şükürler olsun diyip yatın aşşa :D
Kemal Okutan
Kemal Okutan Aylar önce
Olay 3 de suç tamamen osmanda.
rigythegamer in game
rigythegamer in game Aylar önce
Zafer abi çok güzel nasihatlerin 👍🏻
Utku Afacan
Utku Afacan Aylar önce
Şöyle bir şey sizin de dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama Türkiyede Otomobil kullanmak da aynı şekilde riskli bir şey (Tabii ki motosiklet kadar değil bunun farkındayım)...Daha doğrusu Türkiyede TRAFİK tamamen riskli bir olay ister yaya olun ister motosiklet kullanın ister otomobil..Çok nadiren motosiklet kullanan birisi olarak ve yaşadığım çevrede gördüğüm bazı problemler çok daha tuhaf..Misal motosiklet sürücüleri neden düz bir yolda şeridin hep en sağından gidiyor veya emniyet şeridinden(Yani bunun asıl sebebi de belli de..Godaman bir yaratık kenara çekil lan dercesine üstüne çıkarak sollaması)? Bunu sıklıkla görüyorum orta yaşlı ve Commuter vb. kullanan insanlarda genelliklle bir ikincisi küçüğüm ufacığım diye neden virajlarda sollamaya çıkıyorlar?Bu cesaret hırs nereden geliyor merak ediyorum aynı şekilde bu otomobil sürücüleri için de geçerli...Kaldırımda neden sürüyorlar yaşadığım yerde bunu sıkça görüyorum ve yayanken gerçekten riskli bir durum..Neden şehir içinde sonuna kadar gazı açıp risk alıp başka insanları riske atıyorlar?Bununla ilgili çok fazla videoya denk geldim çok aptalca bence..Neden otomobilleri sağından geçmeye çalışıyorlar eğer şehir içinde böyle bir şey denerseniz ve ortalama dikkatli bir insansa sağına kesinlikle bakcağını sanmıyorum(aslında bakması gerekir..)Ondan sonra vay efendim şöyle böyle..Neden bir çok motorcu sinyal vermiyor?Yaşadığım şehir için konuştuğumda yüzde 90'ı böyle...Arkadaşlar bence bunların hepsi çok riskli ve gereksiz riskli hareketler trafikte hep sabırlı olmayı tercih ediyorum inatlaşmıyorum kimseyle herkes bu şekilde olsa ve en azından bir kere kural kitaplarını okusalar yemin ederim hiç bu kadar insan yaralanmaz heba etmezler kendilerini...Dediğim gibi bu sadece motosikletli veya otomobil şoförü'nun hatası değil insan olarak bakmak lazım yapana...Eğitim şart diyerek noktalıyorum..
Sevimli Ayılar Oynuyor
Sevimli Ayılar Oynuyor Aylar önce
1.kurtarmamış yoldan çıkmış neyseki karşıdan birine çarpmadı 2.süper kurtardı 3.normal bu olay neredeyse haftada bir başıma geliyor
Erdem Can Taşan
Erdem Can Taşan Aylar önce
Osman hatalı kusura bakmayın şehir içi o kadar hız yapılmaz abi
MotorcuAbi
MotorcuAbi Aylar önce
Tam bu noktada ben de kaza yaptim. Bir araba tam o virajda U donusu yapmaya kalkmisti bir anda ben de arabaya yandan carpmistim. Tabi o zamanlar kamera falan yoktu. Cok sacma bir yer ya da suruculer sacma.
BuRock !
BuRock ! Aylar önce
Tuğcan kendisini eleştirmiş zaten, Osman da aşırı süratliydi. Yani bu iki video da bizlere ders niteliğinde. Saygılar.
Atilla Hercan
Atilla Hercan 2 aylar önce
🙋🏻‍♂️😪
Cmak
Cmak 2 aylar önce
Osman o hızda şehir içinde giderse o minibüs onu görmez görse de algılayamaz. Yüzde 90 hatalı. Sonda yaptığı hareket zaten dayaklık. Sollama yasağı var bide sollayıp minibüse vuruyor. Karşıdan 1 araç daha gelse veya minübüs sola kırsa geberecek mal.
World Of Trucks
World Of Trucks 2 aylar önce
Ben minibüs olsam Osman şuan son sınavını veriyordu hastahanede. Açık söylüyorum kimse şehir içinde hem hatalı olup hemde artistlik yapamaz. Ben senin önüne kırmış olabilirim üzerine çıkmadığım sürece şehir içi hızın 50 olmak zorunda olduğu için bir frenle mesafe açılır gider. Ama sen 100 - 120 ile gidersen kaza olur ve neticesinde hatalı kimse fatura ona çıkar.
Ramazan Mirza
Ramazan Mirza 2 aylar önce
Çok teşekkürler.
ŞİFA MERKEZİ
ŞİFA MERKEZİ 2 aylar önce
hocam bir videoda da bu bizim halkın bilmediği soldaki bir kol var ya sinyal kolu .onun önemini anlatır mısınız? zira insanlar onu ne için kullanacağını bilmiyor ya da hiç kullanmıyor...
İbrahim Güler
İbrahim Güler 2 aylar önce
osman hatalı..yaptığı da ağır şuursuzluk..o minibüs onu hiç görmedi bile muhtemelen..beni niye görmedin diye kızma hakkına da sahip değil.sokakta 100 km hizla gitmek de ne demek oluyor..
Fatih Sultan Mehmet Han
Fatih Sultan Mehmet Han 2 aylar önce
Zafer abi saygılar sunarım Sürekli zigzag virajlı yoldan aşağı inmek için onerebilecegin neler vardır, selamlar
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 2 aylar önce
Küçük vites 😇
mrcobanoglu
mrcobanoglu 2 aylar önce
Araba kullananlar 2 tabancalı kovboy, motor kullananlar ise elinde bir sapan. Çelik sac içindeki aptal sürücülerle takışmak her halükarda bize fiziki zarar getirecek...
ankara #reklam ve #matbaa
ankara #reklam ve #matbaa 3 aylar önce
Tebrikler çok dikkatliymis
Furkan Özgül
Furkan Özgül 3 aylar önce
Berni süper değil hocam motoru süper abs li bilmemneli bizim binlerce liralar verdiğimiz ekpmanları giymiyorlar bile onların ekipmanları burada alınamayacak paralarda. Unutmayın her motorcu hatadan ölmüyor. Birçoğu ekipmansızlıktan ölüyor.
Hasan Kısacık
Hasan Kısacık 3 aylar önce
Osman hata yapmış aynayı alması gerekirdi
Savaş DOĞANER
Savaş DOĞANER 3 aylar önce
Bende geçen gün gidişli gelişli yolda önümdeki iki aracı sollamaya çıktım ki en önde ki minibüs aniden sola döndü. Allahtan hızım yavaştı gazı bırakıp kendimi hemen sağa attım. Video kanalım da var. Merak edenler için videonun ismi “ Sıfır R25 Bayiler de Neden Yok?”
Eyüp Tatar
Eyüp Tatar 3 aylar önce
Ah ahhh trafikte kimler kimlerle araç sürüyor
volkan engin
volkan engin 3 aylar önce
Kanalınızı yeni keşfettim motorsiklet kullanmaya da yeni başladım daha 3. Günüm tüm gözlem ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler hepsi hayat kurtarıcı bilgiler 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Muratgezerken
Muratgezerken 3 aylar önce
Berni olayında 1:50 koltuk değnekli bir kardeş görünüyor zaten, ders niteliğinde .kaza olduktan sonra haklı olmanın bir anlamı yok, motorcu her türlü daha çok sıkıntı çeker. Kendi adıma motosiklet kullanırken telefonla konuşmam ve müzik dinlemem kaskımın bluetooth unu açmam bile.
taha avcı
taha avcı 3 aylar önce
Hocam çok başarılı açıklamalarda bulundunuz çok teşekkür ederim 👌👌
Kubilay Konuk
Kubilay Konuk 3 aylar önce
Orda 100 le gitmeyeceksin bu olayı yasamayacaksin bukadar basit kurallara uy olaya karışma
Kdr kblt
Kdr kblt 3 aylar önce
Osmanın videosu hakkında: Yan yoldan çıkan ticari araç şoförü 100 metre geriden 100le giden bir motorcuyu nasıl görsün veya böyle birşeyi nasıl tahmin etsin? 1 saniye erken refleks ile kurtardı verilmiş sadakası varmış ancak bu hareketlerle sadaka 1000 kez kurtarmaz
Yusuf Akpınar
Yusuf Akpınar 3 aylar önce
Tuğcan iyi çocuktu ama bir hatası vardı virajda solluyordu
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
😂😂
berk
berk 3 aylar önce
good morning Vietnam dersem anlayan olur mu bilmem içimden geldi herkese güvenli sürüşler dilerim Tanrı sizleri korusun
Arzu Yıldız
Arzu Yıldız 3 aylar önce
ZAFER ABİ 2. OLAYDA ŞARKI CALIYODU DUYDUM VALLAHİ HATTA OH NO DİİYE
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Videonun orijinalinde var ben de ellemedim
Ercan Kolutek
Ercan Kolutek 3 aylar önce
Müthiş faydalı videolar
By işletmeci
By işletmeci 3 aylar önce
2007 yılı düzce sen Akçakoca istikametine doğru yola çıktım iftara son 15 dk ve hızlı gidersem yetiştirdim araçların arasından zikzak çizerek giderken ara sokaktan E5 yoluna ekmek arabası bir anda çıktı anı fren yaparak adama milimetre payla vurmaktan kurtardım ve adamın yanına sürerek o sinirle ana bacı avrat küfür ettim kaskın içinden adamında camı kapalı duymadı oda bana el kol yapıyor tâbi bu anlattığım olay seyir halindeyken oluyor 😂 bir anda bir gümbürtü koptu ve ben fırlayarak yola düştüm ayağım kırıldı olay şöyle ben adama söverken güvenlik şeridine doğru gitmişim malum önüme bakmıyorum güvenlik şeridinde pide almak için duran tıra yandan çarpmışım tırın lastikle motor arasında kalan çarpmada ayağım kırıldı sonuç o zamanın parasıyla 250₺ masraf ve iki ay alçılı kırık bacak 😂 bir tanede şehir merkezinde gezerken güzel bir kız bana bakıyordu bende ona sonuç duran araca vurdum hızım çok düşüktü hasarsız minnacık bir kazaydı buna istinaden o hatalardan sonra arkama bakmadan sürerim okuduğunuz için teşekkürler buda belki size ders olur motorcu kardeşlerim 👍🏻
Batuhan Yılmaz
Batuhan Yılmaz 3 aylar önce
69
mimmim 3
mimmim 3 3 aylar önce
Motor kullanıcısı değilim ama yolda motor ve bisiklet görürsem yol veririm, önlerini açarım, hiç ani hareket etmem, önlerine kırmam. Ama Ne yalan söyleyeyim korkuyorum trafikte motorcu arkadaşlardan. Çok gereksiz hareketler yapıyorlar. Lütfen motorcu arkadaşlar siz de kurallara uyun.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Haklısın. Teşekkürler
Bulent Paksoy
Bulent Paksoy 3 aylar önce
Ses renginiz ve tonunuz süper.
Onur Sevinç
Onur Sevinç 3 aylar önce
Rahmetli Barkın abinin bi sözü vardı "Haklı olabilirsin ama haklı ve ölü olursun haksız ol hayatta kal"
Sonsuz
Sonsuz 3 aylar önce
Osman üzdü
Neslişah Doğan
Neslişah Doğan 3 aylar önce
hocam videolarınız çok kısa bir günde bütün videolarınızı hayretle izledim umarım daha uzun videolar gelir çok seviliyorsunuz.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Yavaş yavaş uzatıyorum gelen istekler doğrultusunda :) Teşekkürler.
Hayri Çuhadar
Hayri Çuhadar 3 aylar önce
Cok kaliteli bilgi dolu ben faydalanıyorum takip ediyorum Teşekür ederim şahsınıza
CAN
CAN 3 aylar önce
1. altın elbiseli adam 2. zafer Akçay sayesinde çok şey öğrendim fren nasıl yapılır nasıl dönüş yapılır bu adamlardan öğrendim iyki varsın zafer abi 🙂
Enver Ulutürk
Enver Ulutürk 3 aylar önce
En büyük faktör gene asiri hiz ve dikkatsizlik
Muharrem Kayacı
Muharrem Kayacı 3 aylar önce
lafın kısası motor kazaları %99 motorcu hatalarından kaynaklı kazalar olur.. daha dün biri arabama arkadan çarptı.. söylediği laf aynen şu ( abi sende kırmızı yanar yanmaz durdun, motor durmadı, kaydım).. ne denir bu lafa.....
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Hay allahım. Geçmiş olsun.
Altanaut
Altanaut 3 aylar önce
Vidyoların çok güzel ama bari sen @1.30 - "Oh no... Oh no... Oh no no no no...." vidyolarında kullanma. Sinirlerime hakim olamıyorum onu duyunca 🥳
Altanaut
Altanaut 3 aylar önce
@Zafer AKCAY canın sağ olsun abi 😁 kanalınız süper, iki tekerliler için bulunmaz bir kaynak... 🏍️
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Ben kullanmadım orijinalde vardı kalsın dedim 😇
caner caner
caner caner 3 aylar önce
motosikletçilerin en büyük hatasıdır. inatlaştığınız kişi 4 teker, siz 2 tekersiniz. zaten 2-0 geride başlıyorsunuz. boşverin haklı da olsanız gerek yok kurtardıktan sonra.
Filip Tenev
Filip Tenev 3 aylar önce
Osman 40..50 ile sürsün ya şehir içinde hiç bişey olmaz emin ol ne kaçmak ne de kurtarmak gerekir
Kolsuzlordd
Kolsuzlordd 3 aylar önce
Osman kendine gel osman, millet haydarı bıraktı silah taşıyor arabalarında ve herkes herkesin kafasına sıkıyor. EĞER SİNİRLİ BİR YAPIYA SAHİPSENİZ MOTOR SEVDASINDAN VAZGEÇİN.
Semih Eroğlan
Semih Eroğlan 3 aylar önce
Osman gibi hem kurallara uymayan hem de kendine her hareketi hak gören motorcular yüzünden soğudum hepsinden
Tarçın Kek
Tarçın Kek 3 aylar önce
Ya dayı :D
Mehmet Hızarcı
Mehmet Hızarcı 3 aylar önce
Abi kanalını yeni keşfettim ve sırayla videoları izliyorum cidden bilgili bir bireysin. İncelemek istersen bir kaç sene öncesinden benim de bir videom mevcut. trpost.net/down/1pWObI2qqoaOe6Y/video.html Videoya kısaca değinecek olursam; sağ ayna bu videodan 1 2 gün önce otoparkta kırılmıştı ondan yok, ilk motorumdu bu Duke 200 ABS ve ABS almakla ne kadar mantıklı birşey yaptığımı anladığım önemli anlardan birisiydi. Almadan öncede her zaman ABS diyordum aldıktan ve kullandıktan sonra da tanıdığım herkese ABS li motor önerdim, Video da önümde ki polis motorunun gazıyla ekstra bir hızlanmıştım, normalde de bu ilk motorcu acayip gazlı sürerdim. Otobanda sürdüğüm gopro videolarımı hala saklarım 300-400 gb vidoe var. Arada sırada açıp izliyorum ve ciddi anlamda dışarıya çok fazla güvenip çok tehlikeli pozisyonlara kendimi sokuyormuşum. Tabi yaş geçtikçe, deneyim kazandıkça ve defalarca düşmeden ve 1 pertten(Dominar 400-karşı tarafın aynaları kırılmış beni görmemiş) sonra haliyle gelişmek zorunda kalıyorsun. Şuan Nmax imle mutlu mesut yavaş yavaş zevk ala ala sürüyorum motorumu. Yani bu arada ABS ciddi anlamda hayat kurtarır. En yağmurlu havada bile zorunlu freni kitlediğim oldu 1 kez olsun fren yüzünden düşmedim motordan.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Kurgu güzel olmuş. 😂😂 Kullanabilirim bir iki böyle video daha gelirse
Hanifi Cecen
Hanifi Cecen 3 aylar önce
Zaver abi 1 code Sofor arkadas viraji almayip neden firen atiyor?. Siz ne yapardiniz?
Hanifi Cecen
Hanifi Cecen 3 aylar önce
Oké . Tesekur ederim.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Viraj keskin geliyor dönemeyeceğini düşünüp fren yapıyor. Ama motor kayınca vazgeçiyor ve düz gidiyor. Ben baştan o arabaya yol verirdim 😂
Yunus emre korkmaz
Yunus emre korkmaz 3 aylar önce
Osman otoban da sanıyor kendini 🧐
Sedat
Sedat 3 aylar önce
Dolmabahçe sarayı abi orası :(
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Benden bu kadar İstanbullu olunuyor.
Muhammet Öztürk
Muhammet Öztürk 3 aylar önce
3.olayda şehir içinde o hızla gidersen boş yapıp kimseye sinirlenmicen hatta çarpmadığın için şükredip yavaş sürcen 50 veya 60 km/h hızla gitsen adam o mesafeden yine önüne çıksa fren bile yapmana gerek kalmazdı gazı kessen yeterdi.
Muhammet Öztürk
Muhammet Öztürk 3 aylar önce
Araç sürücüleri bizim motorla yaklaştığımız hızı kestiremiyor ve bizi bazen fark bile edemiyorlar en azından şehir içlerinde yavaş sürmeye gayret edelim.
Özkan Çakır
Özkan Çakır 3 aylar önce
3. videodaki transit şoförü izliyorsan bu videoyu tam bir karaktersizsin bil istedim
SELAHATTİN BAYLAN
SELAHATTİN BAYLAN 3 aylar önce
İlk video bjk stada gelmeden 100 metre kala dolmabahce saray onu oradaki viraz kısa ve keskin ve yol sağa döndüğü için birçok motorcu da olduğu gibi sağa dönüş viraj zayıf dır vede yollar ıslak motor sürücüsü soğuk kanlı davranmış tebrikler
Ahmet Tek
Ahmet Tek 3 aylar önce
Motorsikletçiler saldıracaktır ama söylemek lazım yine de. 1 ve 3. videoda hatalı olan motorsiklet sürücüleri. 1.videodaki arkadaşımız kendisini haklı görmekle beraber, yapmaması gerektiğini anlamış en azından. Bence haklı da değil, ben araba kullanan birisiyim, o araba sağdan önüme o şekilde geçse kızarım kızmasına ama hem yol artık onundur, hem de aklı başında hiçbir sürücü, öyle yerler ıslak iken, o hareketi yapmaz. Yazısında kendisine yaptığı öz eleştiri için kendisini tebrik ediyorum. 3. Videodaki tam bir facia, 100 Km üzerinde bir süratle seyredip, ondan sonra bozuk atması anlamsız. Arada videoda 80 m var diyor, görüntü de öyle. Bulunduğu yerin maksimum sürat 70 bir yer olarak görülüyor. O hızla gidiyor olsaydı, sadece yavaşlaması bile yeterdi. Çıkış yapan adam 80 m boş görüyor, tamam çıkmayıp 200 m boş görmeyi de bekleyebilirdi ama o kadar tepki verilecek bir çıkış yapmamış. Bu videoların yayınlanma amacını anlamış değilim, 2. tamam da, diğerlerini çekenlerle hatalı olanlar aynı kişiler olunca garip geliyor.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
@Ahmet Tek pardon da burada saldıran biz değiliz 😂☺️ Benden başka da yazan yok zaten. Sen bir saldırı olsun diye bekliyor gibisin ama ☺️ Yine de sakinliğimi koruyarak sana güzel günler diliyorum 😇
Ahmet Tek
Ahmet Tek 3 aylar önce
@Zafer AKCAY Tamam baştan söylemiştim zaten motorcuların saldırısına uğrayacağımı. Motorsikletin haksız olduğunu öne çıkarsaydınız şaşardım zaten. Size iyi günler, böyle nasihatler vermeye devam edin, sanki çok masummuş gibi yaptıkları. Arabalar da öyle kurtarışlar yapıyor ama bu gibi durumlarda insan matahmış gibi çektiği videoyu yayınlatmaya utanır.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
@Ahmet Tek Osman hatalı evet ama iyi kurtarıyor bu da doğru. Ne istiyorsun Ahmet? 😅😇
Ahmet Tek
Ahmet Tek 3 aylar önce
@Zafer AKCAY Benim dediğim o değil, zaten görülüyor şehir içi olduğu da, anlatımınız onu övüyor "vay be nasıl kurtardı" der gibi ağırlıklı olmuş.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
@Ahmet Tek özellikle şehiriçi olduğunu ve arkasından yerleşim yeri olduğunu belirtmişim ama yetersiz olmuş demek ki. Herkes bilir diye düşündüm demek ki. Haklı olabilirsin belki de tüm detayları söylemeliyim.
Ali Aydemir
Ali Aydemir 3 aylar önce
Zafer abi selam ben daha 2 yıllık motorcuyum Bursa'da yaşıyorum yazdan yaza sürüyorum abi o da işe gidip gelmek için. Fakat işyerim şehir dışında evime 25 km yarısı da şehir dışında. Abi benim sorunum rüzgar biraz fazla esince motor üstünde sallıyor beni hakimiyetim filan çok sıkıntı oluyor. Buna karşılık ben de çanta aldım içine 5 kg filan ağırlık koyuyorum fakat o da sıkıntı çünkü belimi ağrıtıyor. Abi kilom 72 filan acaba ben mi kuruntu yapıyorum yoksa gerçekten rüzgar beni sallıyo olabilir mi ? Böyle bişey yaşayan birini duymadım. Veya bu motorumdan kaynaklı olabilir mi ? Yuki afşin 250 chopper motorum var abi. Saygılar sevgiler.
Ali Aydemir
Ali Aydemir 3 aylar önce
@Zafer AKCAY tmm abi teşekkürler
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
@Ali Aydemir yok yok öyle şeyler çare olmaz. Motoru yolda tutmayı öğren yeter
Ali Aydemir
Ali Aydemir 3 aylar önce
​@Zafer AKCAYTeşekkürler abi peki heybe tarzı bişey koyup 20 kg gibi bi ağırlık koysam faydası olur mu dersin? motor 120 kg ben ve aksesuarlar dahil 205 kg gibi bi ağırlık oluyor. 20 kg eklersem 225 gibi bişey olcak abi.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Rüzgar motosikleti tabii ki etkiler. Motorun ağırlığına ve grenajlarinin fazlalığına göre etkilenmesi değirmiş ama herkes etkilenir.
Motorcu Yolları
Motorcu Yolları 3 aylar önce
Anlatım çok güzel kısa ve öz ....
VLKN !
VLKN ! 3 aylar önce
30km lik yerde 100km hızla git sonra adama kız. Tabii ya..
Oktay Atov
Oktay Atov 3 aylar önce
3. Video - apaçi osman
mehmet bostan
mehmet bostan 3 aylar önce
bu tarz sürenler çok yaşıyormu ya yerler ıslak yer belli çok kalablık burda bu ne hız ? bunu alan elemanda öyle çoluk çocuk değil belli ne diyim bilemiyorum
murat onugoren
murat onugoren 3 aylar önce
instagram.com/p/CP8Y5uun6oW/?
Hakan Gamze Tekneci
Hakan Gamze Tekneci 3 aylar önce
Hocam mükemmel bir insansınız ☺️🤗
Ridvan Bozbey
Ridvan Bozbey 3 aylar önce
Osman hız yapar ama hem madur hem de haklıdır. Osman arabaları yumruklar osman yine madur ve haklıdır. Osman gibi olmayın
NeO
NeO 3 aylar önce
Harika bir videolar serisi olmuş, zevkle ve gerilerek izledim. Empati kurdum. Beynime kazınıyor her bir olay. Kazasız belasız sürüşler herkese...
Aziz Anbar
Aziz Anbar 3 aylar önce
osman iki şerit kaldırımsız nerden neyin çıkacağı belli olmayan yolda 100 le giderken aklı nerdeymiş
Yorgo Kaneto
Yorgo Kaneto 3 aylar önce
Babam derdi ki araba surerken insanlarin yarisini salak olsrak hesap et. Ben de diyorum ki motor surerken insanlarin yuzde 90 ini serrefsiz olarak hesap et.
serdar ülküseven
serdar ülküseven 3 aylar önce
Osman hem suçlu, hem sinirli
Kayi Hun
Kayi Hun 3 aylar önce
Abi şerit zaten 2 den 1 e düşüyor orada sanırım
Kayi Hun
Kayi Hun 3 aylar önce
İlk video : izin ver yerdeki uyarı şeritlerini oku
EMRE TURAN
EMRE TURAN 3 aylar önce
Motorun cross enduro tarzı olması büyük avantaj 2. Videoda. Yoksa o kanalda farklı tarzı motorların devrilmesi kaçınılmaz
Murat Gürsoy
Murat Gürsoy 3 aylar önce
Ilk olayda siz olmasaniz hakliyim diye gezerler...biktik mororcularain hakliligindan
Faruk Ates
Faruk Ates 3 aylar önce
Osman suçlusun transitten özür dile ))
Faruk Ates
Faruk Ates 3 aylar önce
Şehir içinde 100 km hızla giden osmanada bı uyyari yapsaymissin keşke
Bulent Dogan
Bulent Dogan 3 aylar önce
Osman yavaş gitmeli.
Umit Maraslioglu
Umit Maraslioglu 3 aylar önce
Abicim saygılar. Ben motorcu değilim ancak videolarınız ilgimi çekiyor izliyorum. Berni arkadaşın videosuna yanlış teşhis koyduğunuzu düşünüyorum. Burada berni olayı akışına bırakıyor ve tecrübesizlikten dolayı iki aracın ortasına değil de istemsiz sağa kırıyor ve o yöne gidiyor. O durumda karşıdan gelen motorcu sağındaki aracı yeni solladığı ve o anda o aracı ne kadar geçtiğine odaklanamadığı için içeri giremiyor. Dışarda kalması çok normal. Ancak berninin motoru düz olmasına rağmen tamamıyla acemilikten kaynaklı ve istemsiz bir refleks ile sağa kırıyor. Burada iki motorcuyu da kurtaran iki motorun da yeterince yavaşlamış olması. Akıllıca bir hareket değil. Tekrar izlemenizi öneririm.
Uğur Kaya
Uğur Kaya 3 aylar önce
Zafer bey harika anlatımınıza hayran kalmamak elde değil tüm videolarınızı zevkle ve ders alarak izliyor ve sizi takip ediyorum.
Uğur Kaya
Uğur Kaya 3 aylar önce
@Zafer AKCAY rica ederim anlatımlarınız bulunmaz derecede kaliteli dersler biz motorcular için
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Teşekkürler ☺️
Mehmet B. L.
Mehmet B. L. 3 aylar önce
Osman hem suçlu, hem güçlü. Bari ayıbını yayınlatmasaydı.
adem yaylacı
adem yaylacı 3 aylar önce
Abi şans demekten vazgeç artık şans diye bişey yok her videoya şans mucize diyorsun Allah korumuş bence
Sadakatsiz 32. Bölüm Fragmanı
0:46
Sadakatsiz
görünümler 2,6 Mn
COOL COPS.  LUCKIEST BIKER AND COOLEST COP EVER
11:43
Sadakatsiz 32. Bölüm Fragmanı
0:46
Sadakatsiz
görünümler 2,6 Mn
Yasak Elma 113. Bölüm Fragmanı
0:35
Yasak Elma
görünümler 971 B
BİRBİRİMİZE HİSLERİMİZİ İTİRAF ETTİK ?!
12:34
Emanet 212. Bölüm Tanıtım | KARIM OLMADAN ASLA!
0:52
LISA(리사) - LALISA @인기가요 inkigayo 20210919
4:07
스브스케이팝 / SBS KPOP
görünümler 6 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 90.Bölüm
2:3:26
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2,7 Mn