[sub] FREN BİLE YAPAMAZSIN | 5Sriders | Motosiklette İleri Sürüş (61)

  görünümler 200,215

Zafer AKCAY

5 aylar önce

Yasal hız sınırları bile bazen çok yüksek olabilir. İçinde bulunduğunuz duruma göre konum ve hızınızı sürekli ayarlamalısınız.

zakcay@gmail.com
Video göndermek isterseniz mail atabilirsiniz. Boyut büyükse wetransfer.com ile yollayabilirsiniz.

www.5Sriders.com tarafından hazırlanan maksimum bir dakikalık faydalı bilgiler...
Anlatan: Zafer Akçay

Lütfen aşağıdaki feragatnamemizi seyrediniz/okuyunuz.

trpost.net/down/yN2LaIOFnYKxftg/video.html
www.5sriders.com/feragatname....

YORUMLAR
Ali Kaan
Ali Kaan 5 aylar önce
BU KAZAYI YAPAN BENİM, bilip okuyun istedim. Zafer Hocam sağolsun güzel anlatmış ve ders vermiş. Karşı taraf POLİS raporuna göre %100 kusurlu olsa da, söz konusu motosiklet olunca, sadece yasal haklara (hız limiti gibi) güvenmememiz gerekiyor, hep 3-4 adım sonrasını görmemiz gerekiyor. Bu kazayı yapalı tam 1 yıl oldu. 12 yıldır motosiklet kullanıyorum ve 2 ay önce ilk kez %75 kusurlu olduğum yüksek süratte bir kaza yaptım. Diğer araç kamu aracı olduğu için kusur oranı verilmiyor, asli ve tali kusur olarak dağıtılıyor % üzerinden. O videoyu paylaşmak istemedim, zaten hatam sonucunda el bileğimin kırılması ve platin takılması üzerine bir de ACIMASIZ yorumları okumak istemedim., ki maalesef elinin altında klavye olan fütursuzca yazabiliyor. Ama bileğimin kırılması sonucunda size naçizane bir tavsiye : kaç yıldır motor kullanıyor olursanız olun, mesela benim gibi son 2 yıldır her gün E5'te 50 km yol yapmak gibi bir sebeple veya başka bir sebeple, ASLA "bana birşey olmaz" gibi bir ikarus sendromuna girmeyin veya "otomatik pilota" bağlamayın. Sonu gerçekten acı oluyor. Zafer Hocam tekrar ağzınıza sağlık.
Berk Sanduvac
Berk Sanduvac 11 gün önce
@arman karol bunu bende anlamadim arkadas sıkıyor belli ki %100 olamaz ters yon bikere
Orhan Şahintürk
Orhan Şahintürk Aylar önce
kamu araçlarında kusursuzluk diye birşey yoktur. Orman genel müdürlüğünde görev yapıyorum. daha geçen gün %100 kusurlu bir kazaya karıştı şoför personel. yaklasık 15 bin tl lik ceza kesildi ve kendisi ödemek zorunda kaldı bilginiz olsun.
Bülent Öztürk
Bülent Öztürk Aylar önce
Geçmiş olsun kardeş.
zaknafein dourden
zaknafein dourden Aylar önce
Atma karşısı nasıl %100 kusurlu olsun, sen karşı tarafın şeridinde deli gibi hızla gidiyorsun..... bu hata değilmi....sen bisiklet değilsin bulduğun her yolda gidemezsin, ajitasyon yapma
cem giritli
cem giritli 2 aylar önce
geçmiş olsun kardeşim.
Enes Ceylan
Enes Ceylan 4 gün önce
Hocam sizi yeni keşfettim daha doğrusu önerilenlerde çıktınız anlatımınız süper böyle durumları detaylı ve anlaşılır bi şekilde anlatıyorsunuz daha nice anlatımlara..
MEHMETBEY
MEHMETBEY 9 gün önce
O bulluk nie çıkıyor öyle direksiyona sokacan kafasını onun.
özden başmaya
özden başmaya 10 gün önce
V1 = V0 + 10 olmalı benim nacizane formülüm budur sıkışık yerlerde. Yani trafik durmuşsa 10 ile geçilmeli yanından, 50 ile akıyorsa trafik motor 60 ile yandan geçmeli. Yoksa trafkte öndeki araçlar aynadan baktıklarında göremiyorlar. Akan trafiğin veya duran trafiğin +10 daha hızlısı gidilmemeli.
Ceyhun Özaydın
Ceyhun Özaydın 12 gün önce
Cikarken ayna kontrolü yapmayan mal şöförler var sanki o ayna makyaj aynasi mallar😡
Özgün
Özgün 13 gün önce
bende binek araç olarak reno clio icon 2017 var şehir içi inanılmaz iyi performans gösteriyor kalkışı kontrolü gayet iyi hafif araç uzun yolda 130 da titremeye başlıyor gazı çekiyorum ha 150 170 yapar mı? ibre vuruyor elbet yapar ama araç seni uyarıyor basma daha diye. ayrıca nissan qashqai var ağır araç uzun yolda 150 rahat basıyor ibreye bakmazsan anlamazsın motor kullanmadım ama prensip olarak aynı altındaki aracın kapasitesini bilmek tam hakim olmak önemli. bu arada ağır araç tamam savrulmaz daha kontrollü ilerler ama fren mesafesi de ona göre etkilidir trafikte %100 emin olmadan hız yapmıyorum
Gökhan Küçüközdemir
Gökhan Küçüközdemir 16 gün önce
hız sabit görünüyor da bir tek ben mi motorun neredeyse durduğunu görüyorum
navirise
navirise 25 gün önce
Allah beni neden bu kadar duygusal yaratmış :( Park halindeki arabaya ben neden üzülüyorum ki şimdi?
Okan Alaçam
Okan Alaçam 29 gün önce
Hocam merhabalar bende yeni kullanmaya başladım. Mantığım diyor ki o araya girerken 1 2 korna atsa mantıklı olmaz mıydı.. Severek takip ediyoruz eksik olmayın
Hür General
Hür General 29 gün önce
Ayenn bende yeri geldiğinde 10 km hız yapıom
Eprok Simitli
Eprok Simitli Aylar önce
Otomobilin kusuru bir yana motorsikletin hızı duran trafiğin yanından geçmek için kesinlikle çok yüksek bence. Hele ki şehir içinde...
Biff
Biff Aylar önce
*arkadaşın reflexleri baya ağır.başka bi taşıt kullansa iyi eder.*
Kenan Bedirhanli
Kenan Bedirhanli Aylar önce
Yolda yürümesini bile beceremeyen ayı öküz maganda karışımı insanlara motor ehliyeti verirseniz olaçağı bu. Ha saçma cahil gençlik. Avrupa Avrupa diye yalama turuna çıkanlar. Türkiye orası gibi olsa ehliyet sahiblerinin yüzte doksanının ehliyet alması imkansızdır. Ama cahilerin ülkesi Türkiye'de normal. Çünkü kendinizi geliştirmesini bilmiyorsunuz. Ne araç kullanmasını,ne tarih....üni.bitirsiniz tek bir yabancı dil öğrenmeden. Ama konuşurken hepniniz Dr.dr.dr.prof.siniz.
Aslan 23
Aslan 23 Aylar önce
adama bak. ayni trafiklerde sol bossa ben bisiklet ile bile gidebilecegim hizin ceyregini gitmiyorum max 10km/s hiz ile gidiyorum adam 60 ile ters seritten arac solluyor. yaya hayvan cocuk cikma ihtimalini dusunmuyor.
Mr. Engiz
Mr. Engiz Aylar önce
JAWAS GIDIN
Mr. Engiz
Mr. Engiz Aylar önce
BUKADARDA DÜSÜNCESIS LAAKLARDA MI WAR JA 2 CI Sanede Anladim bu cok hisli
Nuri Gündüz
Nuri Gündüz Aylar önce
duran trafiğe göre çok hızlı
Motor Günlükleri Motovlog
Motor Günlükleri Motovlog Aylar önce
Birebir aynisini ben yaptim cok daha fazla hasar aldim trafik kurallarina gore hata araçtaydi ama hasar bendeydi artik cok daha temkinli ve defansif sürüyorum
necati bilgili
necati bilgili Aylar önce
Ya önüne bi çocuk çıksaydı.
jimigrill
jimigrill Aylar önce
Motor surerken uyumayin arkadaslar bu gayet onlenebilir bir durum.
M A
M A Aylar önce
X
ilyas arslan
ilyas arslan Aylar önce
En tehlikeli durumlardan dediğin yeri gelir hız 10 km kadar düşmek zorunda kalırsın orası cadde bile olsa sokaklardan çıkan araç aralarından yaya kazada olduğu gibi anı manevralar olma ihtimali yüksek olduğu için her ne kadar hız yasal sınırı asmamış olsada yüzde yüz haklı olsan bile haklı olup sakatlanma riskine girmeye değmez
m şen
m şen Aylar önce
Sol tarafta park halindeki toyota corolla ya çok yazık olmuş ya. Bu kasa corollanın hastasıyım 👍
Enes Aygün
Enes Aygün Aylar önce
Abi rica etsem motor sürmeye yeni başladım da biraz daha bilgilenmek adına motor sürmeye yeni başlayan insanlar için bi vidyo yaparmısın rica etsem
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY Aylar önce
Biz onun adına eğitim diyoruz ☺️ Git eğitim al
Malthael
Malthael Aylar önce
Neredeyse butun motor kazalarinda motor suruculeri ayni hatayi yapıyor.o hata da bi baskasinin hata yapma ihtimalini asla dusunmemek. Birakin bi aracin aniden cikmasini kedi,kopek hatta kucuk bi cocuk bile yola cikabilirdi. Kaza olduktan sonra hakli ya da haksiz olmanin bir manasi yok.Esas olan kaza yapmamak icin karsi tarafin her an bi hata yapacağını dusunerek temkinlj olmaktir...
hayri kızıltaş
hayri kızıltaş Aylar önce
Duran bir trafikte motosikletlerin bu şekilde gitmesi çok yanlış çünkü sürücücü aynaya bakınca yol boş görüyor motosiklet ya kör noktada kalıyor yada aniden çıkmaya çalışan aracın yanında beliriveriyor bir diğer konu sağdan geçmelerine anlatmıyorum bile araç sürücülerinin dikkatli olmadığından daha fazla dikkatsiz motor soruculeri
hayri kızıltaş
hayri kızıltaş Aylar önce
Bu video gibi yüzlerce var
hayri kızıltaş
hayri kızıltaş Aylar önce
trpost.net/down/pcp_ZWV-pW6FjbI/video.html
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY Aylar önce
@hayri kızıltaş bu konuda ne yazık ki cok haklısın. Düzeltilmesi gereken cok şey var.
hayri kızıltaş
hayri kızıltaş Aylar önce
@Zafer AKCAY öyle bisey demedim araçların çoğu zaman aynadan bakarak motoru farketmiyor buda motorcuya göre aniden çıktı oluyor.Benim başıma bikac olay geldi bunda motorcuların %100 suçu vardı iyiki b8sey olmadı sağa sinyal verdim arkada araçlar var tam dönerken hızlı bi motor geçti böyle olay belki 10 defa oldu.Benim burda anlatmak istediğim motor kullananların çoğu tecrübelerime dayanarak söylüyorum trafik kurallarını bilmiyor yada çok ihlal ediyor
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY Aylar önce
Aniden aracın yola çıkma hakkı var yanı? Onun da buna hakkı yok bildiğim kadarıyla.
Muharrem Demirci
Muharrem Demirci Aylar önce
Motorcu suçlu sağ sol boş diye o gazla gidilmez
özgür genç
özgür genç Aylar önce
motor hatalı. yaya çıksa? cocuk çıksa? 2 araba dollarsın. 15 araba sollamak için sollama yasak yerde 100 metre ters şeritte gitmek nedir. sadece park halindeki corollanın tampona acıdım. suçu yoktu...
Muharrem ÇOBANOĞLU
Muharrem ÇOBANOĞLU Aylar önce
Hocam walla helal olsun. Mükemmel,doğru, kolay anlaşılabilir analizlerinizle hataları açıklıyorsunuz.Siz olmasanız bu motorcuların çoğu hemen hemen her kaza veya ihlalde kendilerini haklı çıkarmaktan vazgecmeyeceklerdi. Umarım akillanirlar sizin sayenizde.
orhun ugur
orhun ugur Aylar önce
motosikletci arkadaslar standart hatalar yapiyorlar.. boyle dar ve tehlikeli bir yolda hizi dusurmek gerekiyor.. nerede hizlanip nerede yavaşlamak gerektigini, tehlike arz edecek bolgeleri ve şartlari artik anlamamiz gerekiyor.. burda aradan bir cocuk bile firlayabilir, çocuk ne ki at bile çikabilir ben neler gordum.. o yuzden lutfen şu yol okuma olayini halledelim ve zihin haritamizi bir tazeleyelim.. bir egitmenden duymustum, çok efsanevi bir sözdü unutmuyorum.. motosiklet %20 beden ile %80 zihin ile sürülen bir araçtir..
cem giritli
cem giritli 2 aylar önce
arkadaşımızın hiç bir hatası yok ve yapıcak bir şeyide yok. Elbette biraz dikkat edebilirdi, ama zaten karşı tarafta sinyal bile yok. ve evet buna benzer bir kazayı ana yolda bende yaptım 50 ile giderken bomboş yolda tali yolda araba cıktı ve ben arabaya firen yapamadan vurdumki adam benim gitmem gereken şeridi tamamen kapatmıştı. Ve ifadesi ; yalpalayıp bana vurdu şeklinde olmuş, Şükürki 1 hafta yatma ile kurtuldum. Ama ondan sonra bu ders oldu ve tecrübe oldu, artık aesa radarı gibi kim nerden nasıl cıkıyor nereye hangi hızla gidiyor hepsini hesaplar oldum, bir çok kazadanda böyle kurtuldum.Hatta yolda yaya yada araç ile giden eş dost bizi hiç görmüyorsun diye sitem ediyor, çünki yüz tanıma sistemi aktif değil, aesa radarı açık araç ve yaya simülasyonu aktif :).
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 2 aylar önce
Yapacak cok şeyi var ☺️ Kaza yapmadan öğrenebiliriz bazı seyleri
Cihan Demirel
Cihan Demirel 2 aylar önce
Emeklernize sağlık hocam.Arkadaşımız düşmeyi haketmiş malesef🥲.zaten illegal gidiliyor bari daha yavaş gidilsin.
World Of Trucks
World Of Trucks 2 aylar önce
Duran trafikte tek frende duracak hızla gitmek gerekir. Buradaki araca muhtemelen %100 kusurlu denmiştir video nedeniyle ancak video olmasa ve anlatıma dayalı olsa tamamen motorlu suçlu. Ancak Motorluyu 8 de 4 suça indirgeyecek olan şey şehir içi hız sınırına uyması araç sinyalsiz çıkıyor bu da hatayı 8 de 8 araca verir. Araç sinyal verip çıksa 52 ile değilde 56 ile kaza yapsa motorcu 8 de 8 hatalı olurdu. Bide ön taraftan arka taraftan vurma olayı var. Onlara da girince motorlu önden vuruyor yani son anda vurduğu için aslında takside frenlese kaza yine olmaz. Neyse gelelim sadede motorla çok dikkatli olun hele şehir içinde çocuk çıkar yaşlı çıkar bebek arabası çıkar.
Sinan Demirci
Sinan Demirci 2 aylar önce
Hayatımda hiç motosiklete binmedim ve İstanbul trafiğinde bir otomobil sürücüsü olarak hiç olmadık yerden gelen motosikletler yüzünden çok stres yaşadım. Neyse ki bir kazam olmadı şimdiye kadar. Kendime şunu sormaya başladım: Bir motosikletli trafikte nasıl davranır, neyi neden yapar? Bunu biraz olsun anlayabilmek için bol miktarda motosiklet videoları izlemeye başladım. Ve şunu hiç bir zaman anlamıyorum : Neden bir otomobil zaten en sağ şeritteyken onun da sağından motosiklet sürülür? Aracın kenara yanaşıp durup da sağ kapısının açılmasını bir çok kavganın sebebi olduğunu gördüm. Bir araç sürücüsü olarak zaten sağ şeritteysem ve dörtlü ışık yakıp sağda uygun bir yerde durmuşsam aracımın sağında hiç bir şeyin olmaması gerektiğini düşünürüm. Çünkü yanaşmadan önce kontrol etmişimdir. Ama kapı açılana dek arkadan gelip sağıma yanaşan bir motosikleti görmek mümkün değil. Bu ayna kırma sebebi olmamalı. Yoldaki konumunuz görülebileceğiniz bir yer değilse, görülmezsiniz, özellikle de ani bir hareketle yer değiştiriyorsanız. Düz yolda düz bir şekilde ilerlerken çoğunlukla önümüze bakıyoruz, aynaya değil. Şerit değiştireceğimiz zaman baktığımızda ise bu sadece bir anlık bir olaydır. Bir saniye önce aynada yoktunuz belki ama bir saniye sonra hemen yanımızda olabiliyorsunuz. Bu bir otomobil sürücüsü için fazlasıyla beklenmedik bir durum. Motosikletli arkadaşlardan ben de otomobil sürücülerine karşı biraz empati rica ediyorum. Sizler bir kaza anında bir otomobil sürücüsünden çok daha fazla zarar görürsünüz, bunu unutmayın. Herkese güvenli sürüşler.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 2 aylar önce
Hepsine hak eviriyorum sadece dörtlü sinyalleri yakmak disinda
ertuğrul çevikdoğan
ertuğrul çevikdoğan 2 aylar önce
Kendi motourmla 4 kere motor kazası yaptım getir de çalışırken 3 kere kaza yaptım keşke go prom olsaydı biraz fevri olduğum için bazı kazalarımda kavga ettim mahkemem sürüyor
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 2 aylar önce
Fevrilik yarar getirmez.
Yusuf ÖZDEMİR
Yusuf ÖZDEMİR 2 aylar önce
Bu gibi durumlarda en az süratle gitmek en makulu
Süleyman A.
Süleyman A. 2 aylar önce
beğenin bedavadan eğitim alıyorsunuz 👍
Muhammed Yakup yalçınkaya
Muhammed Yakup yalçınkaya 2 aylar önce
Bir anda gelir arkası
Suat Sarici
Suat Sarici 2 aylar önce
zafer babaaaaa :)
hsntrkmn türkiye
hsntrkmn türkiye 3 aylar önce
Çok dikkat etmek gerekiyor... hele hele şehir içi kalabalık yerlerde🙏
mejit tello
mejit tello 3 aylar önce
hocam iyi hoşta bu arkadaşın aklına ne geldi de ANIDEN böyle bir şey yaptı cidden ya gıcık kaptı bilerek yaptı ya mal eli ayağı tutmuyor !!?
Smb 1903
Smb 1903 3 aylar önce
O yol gerçekten ters yön mü yoksa o yol çift şerit bi yolun ucu biri sağa veriyo biri sola mı veriyo ? Eğer orası ters şeritse motor hızlı gittiği için ve terste gittiği için suçlu ama yok iki şeriti de o yönde gidiyorsa o araba suçlu hemde ne suçlu yani sinyal yok aynaya bakmak yok zank diye yola çıkmak o biçim tam bir kasap, daha ayna alışkanlığı yok trafiğe çıkan dızonun teki, kusura bakmasın belki burdadır okuyodur öğren de çık trafiğe öle bam diye kafa falan çıkarılmaz, nasıl ki bir motorlu seni göz önünde bulunduruyo bir ihtimali var diyor senin de ulan ya bir motor gelirse diye eşşek gibi o aynaya bakman gerekiyor, bugün hatalı da olsa bir motoru tepelersin yarın geri geri gelirken yada geri dönerken sağa sola dönsen çocukta ezersin sen “ 3 tane ayna var orda gözlerin vızır vızır hepsine bakmak zorunda ve nerden nereye çıkarsan çık orda direksiyonun yanında bi çubuk var adı “sinyal” bilmiyosan diye söylüyorum”
Faruk Ates
Faruk Ates 3 aylar önce
çözümü belli saglam bi egzos alıcaksın arabaların içine içine ara gazı verıceksın gelıyorum bak sesi duydun mu motorsıklet gelıyor saga sola cıkma akıllı ol
Sinan Can
Sinan Can 3 aylar önce
Farlarlı açık olsa fark edilebilirdi diye düşünüyorum bununla geçmiş olsun kardeşimize
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
O motorda farlar hep açık zaten.
Koray Beköz
Koray Beköz 3 aylar önce
Ayna kullanmayan bir sığırın daha kurbanı olmuş
fnkmnk
fnkmnk 3 aylar önce
"Küçüklüğün avantajı ile sollamaya" katılmıyorum. Yanlış burada başlıyor.
ilker hicyilmaz
ilker hicyilmaz 3 aylar önce
egsozdan ses gelseydi araba aynaya bakardi ama malesef egsoz yasagi yuzinden farkedilmiyoruz
Eymen Remzi YILMAZ
Eymen Remzi YILMAZ 3 aylar önce
Bazen saçmalıyorsun dayı o motorcu ne yapabilir o esnada sen olsan ne yapabilirdin? Hiçbir şey yapamazdin araba kullananin okuzlugu sende sürekli motorculari gömüyosun
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
@Eymen Remzi YILMAZ var aslında. Tüm videolarda önlenebilir olaylar yaşanıyor.
Eymen Remzi YILMAZ
Eymen Remzi YILMAZ 3 aylar önce
İyi niyetine
Eymen Remzi YILMAZ
Eymen Remzi YILMAZ 3 aylar önce
@Zafer AKCAY ben ikna oldum 😊👍
Eymen Remzi YILMAZ
Eymen Remzi YILMAZ 3 aylar önce
@Zafer AKCAY tamam ama motorcunun pek bir seçeneği yok gibi
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Ben motorlular her durumda kendisini kurtarsın yaralanmasın ölmesin diye uğraşıyorum dayicigim 😇 Bu arkadaşımız ya da sen burada ne yapsaydınız yaralanmazdınız? Benim derdim bu. Kimseyi gömmüyorum.
watch and see
watch and see 3 aylar önce
her zaman demişimdir hangi aracı kullanırsan kullan hatta araç kullanmasan bile her zaman en kötüsünü düşünerek haraket et ama paranoyakca değil akıllıca 👍
Binaenaleyh1453
Binaenaleyh1453 3 aylar önce
Bekleyen araç boş şerit kalıbı, araç yan profili kalıbı, kavşak kalıbı, olağan bir an da olağanüstü durum kalıbı….. vs vs. Istanbul gibi tehlikeli bir şehirde motosiklet kullanan arkadaşlar bu ve birçok kalıpları kafalarına sokması lazım. Zafer Bey bu tarz tehlikeli kalıpları tek videoda toplayarak değerli yorumunuzu görmek isteriz.
Salih
Salih 3 aylar önce
Rahmetli Barkın abinin de dediği gibi trafiği okumak ve trafik adabı çok önemli hocam
Samet Temür
Samet Temür 3 aylar önce
20-30 km hızla gitmiş olsa anı bir frenle dura bilirdi
Demir
Demir 3 aylar önce
Motosiklet motorlu araç değil mi? ters yönde gitme hakkı var mı? Tek şerite bir otomobil bşr motosiklet sığmak zorunda mıyız? Yanımızdan geçip gidemeyince yol vermek zorundamıyız? O motorlu araçsa aynı kurallar onda geçerli. Bekleyecek yeşilin yanmasını
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Sollama yasak tabelaları ya da çizgileri yok. Bu durumda o şerit ters yön değildir ki trafik raporunda da böyle. Ancak yine de ben de avantajların limitin üstünde kullanılmasını hoş karşılamıyorum.
mikaili
mikaili 3 aylar önce
Bu şekilde arabalar dizilmiş bekliyor durumda ise 54 kmh çok . Türkiyede kanun varmı bilmiyorum, benzer şeyi almanyada yaşadım, araba geldi durdu, yanından geçim derken aniden sola üstüme kırdı, asfalta uzandım tabiiki, polis bana kanuna göre yavaş ve temkinli şekilde geçmen lazım dedi. %30 sende hatalısın dedi. Arabalar dururken, yasal hız sınırı 50kmh olsa da orda en fazla 30 gitmesi lazım
ali bayram
ali bayram 3 aylar önce
Ara sokaklarda hız kazayı kaçınılmaz kilabilir
Charging Diplomat
Charging Diplomat 3 aylar önce
oğuzhan muslunun son kazasını inceleyebilir miyiz abi
Feyhan Ata
Feyhan Ata 3 aylar önce
Üstadım inanın çok ama çok yararlı uyarılar paylaşıyorsunuz , çok teşekkür ederim 🙏🇹🇷✌
ömer tay
ömer tay 3 aylar önce
Aynısı benim başıma gelmişti, frene asıldım ,fakat arka teker kitlenir diye freni cok aşırı sıkmadım,anca yavaslatabildim, buna ragmen carpışmadan kurtulmadım,cok hafif atlattım.teprik ediyorum sizi böyle videolar inşaAllah motorsiklet ve araba kültürü oluşturur,bizim miiletinizin bu aceleci huyundan kurtulur inşaAllah😉
mustafa kunbettten
mustafa kunbettten 3 aylar önce
klasik motorcu kafası , işine geldimi bende taşıtım ulen benimde en az bir otomobil kadar yolda alan hakkım var der , ama yeri gelince sıçan gibi kendine ters olan istikamete dalar; madem öyle neden sende sıranın sonundaki yerini almadın ? bir yerde sıra beklerken sıra beklerken sıra çalmaya çalışan bir denyo çıkarya hani , ne kadar da benziyor ona , geç sene sıranın sonuna hemşerim !!! neyse , ve tıpkı onun kafasında olan başka bir insancık da ulen burda ne bekliyoruz böyle ???!! neolcakkıyaaa kafasıyla oda karşı istikametten gelecek olanlar için ayrılmış yola atlar , peki ne olur , işte mucize burada , bu iki farklı aracı kullanan amme aynı zihniyete sahip insancıklar katrilyonda bir ihtimali bir araya getirip selamlasırlar. neysa , geçmiş olsun , benim tek üzüntüm gri arabanın tampununu indirmişsiniz , adamın malına zarar vermişsiniz , ayıp be . 0:16
Akif ÜNSAL
Akif ÜNSAL 3 aylar önce
Zefer abi büyük ihtimalle bana hak vereceksin benim için hız sınırı ani bir durumda durabilevekmişsin hızı videonun başında dedim aradan birisi çıkar çok hızlı kçbu sürücü kalbime doğan oldu 🤔😪 ben duran trafikte emnşyet şehrinde giderken 20/25 km hız ile giderim 60 km hızla giden trafik le araçların arasında filtreleme yaparsam yada emnşyet şeridine girmek zorunda kalırsam 65/70 km hıza çıkarım %10 %20 fark idela dir (herzaman için kesil kural değildir) ama duran trafikte 50/60 km ile hız yaparsak video daki arkadaşımız gibi malesef üzücü sonuçlar çıkıyor şükür ki gördüğüm ve tahmin ettiğim kadarı ile kaza maddi hasarlı atlatılıyor ya ölümlü/yaralanmak kaza olsaydı. Herkeze kazasız keyifli sürüşler diliyorum
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
@Akif ÜNSAL cok doğru. Motosiklet İstanbulda şart. 👍😇
Akif ÜNSAL
Akif ÜNSAL 3 aylar önce
@Zafer AKCAY motorsiklet benim için bir zaman makinesi. Şöyle ki ben İstanbul Bahçelievler de oturuyorum çalıştığım şantiye Sancaktepe de ortalama 25/30 dk da gidiyorum Yenibosna da oturan bir arkadaşım var dedim ki bir gün toplu ulaşım ile ne kadar sürede geliyorsun? 3 saat dedi şöyle bir hesap yaptım bana göre kıyas edersen bu arkadaş hergün 5 ssatini çöpe atıyor demekki aksam eve geldiğimde benim motorsiklet zamanı 5 saat geriye almış oluyor 🤣 İstanbul için motorsiklet sürmek gerçekten çok büyük nimet amaaaaaa koskoca bir aması var bu işin günlük 5 saat zamandan kar edicem diye bilincsiz kullanırsak küçük bir kırık 3 ay kaybımıza sebep oluyor malesef herkeze kazasız keyifli sürüşler tekrardan 😉
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Evet motorun avantajlarını kullanırken çok temkinli olmak gerekir, haklısın 👏
Talip AYAN
Talip AYAN 3 aylar önce
Sen hariç herkes Kör gibi kullan, hep ayakta kal..
chief chief
chief chief 3 aylar önce
Bu tür gerizekalılar yüzünden motora binmekten soğudum.. Adam parktayken önüme aniden fırladı.. Sonuç kavga. Başka bir gerizekalı da ben geçerken kapıyı açtı, hiç bakmadan.. Sonuç kavga.. İşin kötü yanı bu türlerden o kadar çok var ki.. Mücadele gücüm kalmadı.
Cihan Tekbas
Cihan Tekbas 3 aylar önce
Bu durum için 50 çok yüksek bir hız. Yaya çıkma ihtimali de çok yüksek.
Muhammed Ali Arslan
Muhammed Ali Arslan 3 aylar önce
Hocam her akşam izlerim seni ve ne hikmetse senden aldığım dersleri ertesi gün hayat bana uygulatıyor hemen hemen. Süpersin...
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Süper 👏😇
izmire54
izmire54 3 aylar önce
Burada ve diğer vidyolarda tırnak içinde "İLERİ SÜRÜŞ" olan nedir? İleri sürüş "pist ve yol" ayrı konu, kaza vidyosu yorumu ayrı konu bana göre ama ismi havalı gerçekten ileri sürüşün. Kaza yorumu ve medikal müdahale nasıl yapılır öğrenmek isteyenlere DDFM tavsiye ederim. www.youtube.com/user/Stubbs928
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
100 yılda oluşmuş disiplinler bütününü böyle iki kelimeyle yermeye çalışmanız iyi olmuş. 😇
Emin Ekli
Emin Ekli 3 aylar önce
tessskrler babuş
Hamit Akkuş
Hamit Akkuş 3 aylar önce
"Hız yolu değil ömrü kısaltır"
Mehmet Tülbentçi
Mehmet Tülbentçi 3 aylar önce
Ali bey geçmiş olsun. Yapılan kötü niyetli ve çok bilmiş yorumlar karşısında anlayışınız ve sakinliğiniz için tebrik ederim. 2005 yılından buyana motor kullanan biri olarak bende böyle hatalar yapıyorum. Paylaşımınız için size ve Zafer hocamıza teşekkür ederim.
Sercan Ağtaş
Sercan Ağtaş 4 aylar önce
Merhaba Zafer Akçay abi o adam frene basıyor çünkü devir düşüyor birden ve hız göstergesi sonradan geldiği için öyle görünüyor benim tahminim rn fazla 30 km hız ile çarptı 54 ike çarpsa sürüklenebilirdi
Kenan Poyraz
Kenan Poyraz 4 aylar önce
Kısa, öz, net anlatım ve uzaktan analiz yöntemi ile izleyiciyi hiç sıkmadan, bunaltmadan %100 doğru tespitler. İyi ki varsın hocam! Düşen motor ise Yamaha Tenere 660 bende 4 yıldır kullanıyorum bunun sarısını, müthiş bir şey ve memnunum, sürücü arkadaşımızada çok geçmiş olsun ALLAH KOLAYLIK VERSİN İNŞALLAH CÜMLEMİZE... Hiçbir sürücü için hiçbir zaman trafik trajik hale gelmez umarım.
Pi Xyz
Pi Xyz 4 aylar önce
Gerçekten harika bir iş yapıyorsunuz çok değerli bilgiler
Mustafa Kahraman
Mustafa Kahraman 4 aylar önce
Aniden cocuk da cikabilirdi Allah muhafaza
Meriç Kağan
Meriç Kağan 4 aylar önce
ya soyle etrafaıma yola trafıge vıdeolara bakıyorum hakıkaten duzgun dıkkatlı geçtim kurallara uyan bir motorsiklet sürücüsü bulmak o kadar zor ve imkansıza yakın anlatamam bizlerde böyle oldugumuz sürece kimse bize gerekli saygıyı göstermez
Meriç Kağan
Meriç Kağan 4 aylar önce
hocamız neden oyle serıt dısı gıtmeden bahsetmiyor asıl sorun oooo
Meriç Kağan
Meriç Kağan 4 aylar önce
Zafer AKCAY evet hocam tek şerit diyorsunuz yani anladım bana karsı şerit gibi geldi
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 4 aylar önce
Şerit yasağı yok. Eğer ondan bahsediyorsan.
TheX7even
TheX7even 4 aylar önce
+Zafer AKCAY Daha üç gün kadar önce Hepsiburada kuryesi arkadaş bu şekilde yolda havaş giderken , aracın sinyal vermeden, aynasını kontrol etmeden çıkması sonucu bir kaza yaşandı. Kurye; çarma etkii ile motordan fırladı ve omzu üstüne düştü. Araçtan çıkan kadın sürücü çığlık attı. Esnaf geldi sürücüye sitemde bulundular sonra olay kapandı. Bu hususta olay tamamen araç sürücülerinde yaptırım almamanın huzuru ile yoluna devam etti. KEsinlikle herkes dava açmalı.
Nursait Yıldız
Nursait Yıldız 4 aylar önce
A t
ALİ ANIL AVCILAR
ALİ ANIL AVCILAR 4 aylar önce
Naçizane , eger korna kullanmayı bir ogrenseniz bu kazaların hiçbiri olmayacak . Korna korna korna. Bio bip bip bip bip diye gezinin şu istanbul sokaklarinda
Serkan Aydın
Serkan Aydın 4 aylar önce
Arabayı bırak soldan yaya çıkar kedi çıkar bunları da hesap etmek lazım.
Bahattin Kırışık
Bahattin Kırışık 4 aylar önce
Park halindeki aracın tamponu da indi ona üzüldüm ben
YugiMutoTR
YugiMutoTR 4 aylar önce
Kaliteli ve güzel kanal olmuş. Bende bir araç sürücüyüm motorlara olabildiğince dikkat ediyorum fakat motorcu arkadaşlar daha dikkatli olmaları gerekiyor makas atıyorlar trafikte sol aynaya bakıyorsunuz yol serbest siz geçene kadar bi motorcu ortaya çıkıyor motorcunun önüne kırmış gibi durum oluyor trafikte sakin kullanmalarını tavsiye ederim aceleye gelmez motor bence. adam sol serbest diyip dalıyor büyük ihtimalle sol aynaya bakmamıştır ters şerit olduğu için, baksa bu olmazdı tabi ben fren yaparken bile dikiz aynasına kontrol etmeden frene basmıyorum bile ama insanlar aynaya bakmaya tenezzül etmemesi çok tuhaf...
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 4 aylar önce
Çok haklısınız ne yazık ki.
ömer yüksel
ömer yüksel 4 aylar önce
Keloglan issiz bir yolda essegi ile evine gitmeye calisiyormus.O sirada yanindan like bir araba hizla geçivermis.Ïçindekilerde keloglana bagirmislar.Yürrü anca gidersin.dalga geçercesine.Keloglan ya sabir demis.Essegini sakinlestirmis.Yoluna devam etmis.tam evine varacakken birde ne görsün , tarlada bir araba ters dönmüs.Aglamalar inlemeler.Hemen essegi çekmis adamlari essegin üstüne atmis dogru hastaneye yetistirmis.Adamlar sansliymis kurtulmuslar.Ama bu onlara Iyi bi ders olmus.
ömer yüksel
ömer yüksel 4 aylar önce
Bilinmeyene 54 le girilmez
Ballı
Ballı 4 aylar önce
Ben Almanya da yasadigim icin kusura bakmayin aklim almiyor. Bu kadar siki bir trafigi olan bir sokak 30 luk olmasi gerekiyor 50 lik yol degil burasi her yer araba kayniyor ve yol cok dar.. Aman tanrim.
Uzay Tan
Uzay Tan 4 aylar önce
Size çok çok geçmiş olsun. Çok merak ettim, bundan sonra da motosiklet kullanmayı düşünüyormusunuz? Ne kadar riskli bir araç . Hayati risk içeriyor. Ölümcül kazalara sebebiyet veriyor. Siz yüzde yüz haklı da olsanıZ yaşadığınız bile mucize şu anda. Gençleri özendirmeyin. Motosiklet gibi ölümcül bir aracı kullanmayın. Şiddetle karşıyım ve protesto ediyorum. Çünkü en yakınım canım ve çok yakınlarımı bu kazaya kurban verdim.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 4 aylar önce
Ben yılda ortalama 50-60 bim km yapıyorum. Dediğiniz gibi olsa her yıl ölmem gerekir. Korkmanız gereken şeyler eğitimsizlik ve bilinçsizlik.
Malik Gündüz
Malik Gündüz 4 aylar önce
Türkiyede Trafik kurali diye birsey yok hele birde Motor sürmek deli cesareti ister
TC POLAT
TC POLAT 4 aylar önce
"Umulmayanı ummak zorundayız." Zafer Akçay
Mehmet Reha Master (AC-PC & Electronic)
Mehmet Reha Master (AC-PC & Electronic) 4 aylar önce
Burası Benim işyerime giden cadde Mustafa Mazhar bey sokak aslında çocukluğumda cadde diye geçiyordu Kadıköy Belediyesi'nin boş işleri işte ilerisi de meşhur minibüs caddesi gerçek adı Fahrettin Kerim Gökay Caddesi dir ve Göztepe burası evet Kadıköy'e bağlı bu cadde çok tehliki normal zamanda kaza olur ekseriye ve malesef bizim tarafta insanlar beklemek istemeyip kaçma derdinde ha motorcu arkadaşta yanlış şeritte malesef ha gideceksen sağdan yavaşça git yada bekle 😩🤦🏽‍♂️ haa bu arada otobüs ise FB1 hattıdır gezmek isteyenler Kadıköy'de kalkar kısmen Dalyan yada FB sahilden dolaşır içeriye girer dönüşü bizim oradan Kadıköy'e döner Bağdat cad. Gezmek isteyenler ise Pendik Sahil hattı 16 numaraya binip eski Maksim yeni Cadde Bostan Migrosta inecekler sol taraf yukarısı Meşhur Caddedir Sağ taraf Cadde Bostan Plaj sahil denize girilir ama tavsiye etmem hastanelik olursunuz çok güzel yürüme ve bisiklet yolları ve Beş para etmez Beltur Cafeleri var beyler acayip piyasa var ona göre 😅😉
CehennemiKapattim
CehennemiKapattim 4 aylar önce
"Allah, aklını kullanmayanların üzerine pislik indirir." Yunus,104
Mehmet BEŞLER
Mehmet BEŞLER 3 aylar önce
Ayetle, yazdığın mealin zerre alakası yok. Pislik yapma bence, Allah'la savaşma
Benim Hayatım
Benim Hayatım 4 aylar önce
Araba motorsiklet farketmez, sehir ici 50 60 km yolun bos oldugu durumlarda guvenlidir. Yolda duraksiyan araclar degil sagda park halinde araclar olsa o hizla gitmem. Her an cocuk firlayabilir.
Sedat Kursuncu
Sedat Kursuncu 4 aylar önce
Motor kullanıyorsan 8 gözün 6 kulağın olması lazım. Yada paranoyan. motor kullanırken olabilecek veya olası bütün senaryoları düşünüp hepsi için bir plan yap ve en uygun olanı seç. yada otur evinde motosiklet videolarını güvenle seyret burnun bile kanamadan.
İbrahim Kolukısaoğlu
İbrahim Kolukısaoğlu 4 aylar önce
Teşekkür ederim 🙏 çok bilgilendirici 🙏🙏🙋‍♂️
Yasfgg G
Yasfgg G 4 aylar önce
Acayip bi kamal izlenmeler az bence
Ömer Aktaş
Ömer Aktaş 4 aylar önce
Tamam hocam hadi hızdan dolayı motorlu hatalı oldu sinyal vermeden aynaya bakmadan yavru Ceylan gibi yola aniden atlayıp indanların canına kastetmenin suçu yokmu niye böyle insanların ehliyetlerini almıyolar
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 4 aylar önce
Ben motorcu hatalı demiyorum zaten hatalı da degil. Ancak her seye karşın kendi canını korumak icin daha dikkatli sürmeli diyorum. Haklı olmak bir seye yaramıyor diyorum 😇
Devian
Devian 4 aylar önce
Aga demiyorsun ki motorcunun ters şeritte ne işi var... orası geliş şeridi... Oradan gidilmez gelinir... Otomobil kullanıcısı baktı karşıdan gelen yok sola sokağa gireyim dedi... Ya yaya çıksa idi o yola araba gelmiyor diye ? Ya çocuk çıksaydı...
Devian
Devian 4 aylar önce
@Zafer AKCAY Sollama yapmıyor "sol şeridi sürekli işgal ediyor" Sollama öndeki aracın önündeki boşluk görülür 1-2 araç geçilip diğer aracın önüne girmektir. Bakalım kurala "Araçların hız farkları ve uzunlukları itibariyle geçiş için yeterli mesafenin bulunup bulunmadığına, dikkat etmeleri zorunluğu " Öyle bir şey yok maşallah sokak başından sonuna kadar kaptırıp gidiyor.. Buna sol şerit işgali diyoruz. Ayrıca sollama yapıyorsa neden sola sinyali yok, neden korna ile uyarısı yok ? Bakalım sollama da kural ne diyor "Sol dönüş işareti verilir, geçilecek araç sürücüsü gündüz korna ile, gece seleltör ile uyarılır " oda yok gördüğüm kadarıyla... Ayrıca orası sol şerit değil orası karşı yön... yani bu yol tek şerit git gel... Ayrıca "Bir Cadde de ileriliyor" diyorsunuz ama orası cadde değil orası sokak. Mustafa Mazhar Bey sokağı... Sokak arasında yapıyor bu sollamayı... Bana yaptığı hiç bir şey mantıklı gelmedi. Bile bile lades demiş.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 4 aylar önce
Sollamanın yasak olduğuna dair bir tabela ve çizgi yok.
Ramazan Karaca
Ramazan Karaca 4 aylar önce
Teşekkürler hocam
rüya avcısı
rüya avcısı 4 aylar önce
Başkasının sizi korumasını beklemeyin, önce kendinizi siz koruyun...
ali OSMAN
ali OSMAN 4 aylar önce
Sağda otobüs, solda minübüs. Büyük araçların önünden her an süpriz çıkabilir. Dikkatli olalım arkadaşlar.
Arman Usa
Arman Usa 4 aylar önce
Simdi bu videoyu dislike yaptim. Sebebinide saygi cercevesinde dile getireyim( aslinda iyi niyetinizi biliyorum) ama motor surucusu arkadasin hicbir sucu yok bunu sende biliyorsun. Dislike yapmamin sebebine gelince senin burada soyledierini Turkiyede veya dunyada bircok motorcu arkadas biliyor. Senin yanlisin ise motorcuyu uyarmak! Suclu olan arac surucusu! Neden onlari kazayla adam oldurmemeleri icin farkindalik videosu yapmiyorsun? Shame on you!
A Ö
A Ö 4 aylar önce
Araba Hatalı, Motorçu bu Hataları düşünmek sorunda yoksa fazla uzun yaşıyamaz, Motor Kullandın mı sürekli neler olabilir düşünmek sorundasın, çünkü birtana Çanın var. Bu Araba sürüçünün Hatasını Türkiyede çok fazlasıyla yapılıyor bu yüzden senin dediğin gibi burda 30 yada 10 ile yavaş yavaş ilerleseydi dahaiyi olursu, ama her zaman düşünemiyoruz bende böyle gittiğim olmuştu. İyi ve Doğru Motoru Kullanan kaza yapma sebebi genel olarak Kötü ve saygısız hesap kitap bilmiyen Araba sürüçüler oluyor. İstanbul Trafiğinde Aslında sürekli Araçları sağ dan geçiyoruz (duble yolda) buda çok Tehlikeli, Aslında İstanbulda Motor kullanmak şanş işi. Arkadaşa geçmiş Olsun.
bilgi içerikler
bilgi içerikler 4 aylar önce
Dümen bilgisi yok. Para göz biri. Zafer .
Zen-G - ZENGBEJ MÜZİKHOL 2 (HÜKÜM)
5:07
Bir Zamanlar Çukurova 104.Bölüm
2:17:04
Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 1,6 Mn
Ezhel - Sakatat (Live)
2:44
Ezhel
görünümler 267 B
YOK ARTIK | 5Sriders | Motosiklette Yol Hali
1:00
Zafer AKCAY
görünümler 181 B
Zen-G - ZENGBEJ MÜZİKHOL 2 (HÜKÜM)
5:07
Bir Zamanlar Çukurova 104.Bölüm
2:17:04
Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 1,6 Mn
Ezhel - Sakatat (Live)
2:44
Ezhel
görünümler 267 B
Türkiye'de Ulaşım | Röportaj Adam
10:34
Röportaj Adam
görünümler 1,1 Mn
Kabus Gibi Bir Noluyo Ya Yemeği !
33:26
Noluyo Ya ¿
görünümler 419 B
Aşk Mantık İntikam 14. Bölüm Fragmanı
0:44
Aşk Mantık İntikam
görünümler 3,1 Mn
BIKINI LIFE HACK!! 😱 - #Shorts
0:53
Julius Dein
görünümler 47 Mn