BAGAJDAKİ MOTORCU | 5Sriders | Motosiklette İleri Sürüş (78)

  görünümler 119,768

Zafer AKCAY

Aylar önce

Konumlanma size zaman kazandırır. Görmenizi ve görülmenizi sağlar. Lütfen konumlanmanın şartlarına bağlı kalarak konuya özen gösterin.
www.5Sriders.com tarafından hazırlanan maksimum bir dakikalık faydalı bilgiler...
Anlatan: Zafer Akçay

VİDEO GÖNDERMEK İÇİN MAİL ADRESİ: zakcay@gmail.com

Lütfen aşağıdaki feragatnamemizi seyrediniz/okuyunuz.

trpost.net/down/yN2LaIOFnYKxftg/video.html

YORUMLAR
Adem Acar
Adem Acar Aylar önce
Merhabalar, bu yaratıcı video başlığına ilham olan kullanıcı benim :D Kaza hakkında biraz bilgilendirmek istiyorum ama öncesinde ufak bi sosyal mesaj vermek istiyorum :D Arkadaşlar ben böylesine tehlikeli bir kazayı ekipmanlarım sayesinde sadece ayak bileğimde ufak bir sıyrıkla atlattım Allah'a şükür.. Çevremdeki tüm motorcu kardeşlerime bas bas bağırıyordum ekipman ekipman diye.. şimdi burada bu vesile ile tekrarlıyorum LÜTFEN EKİPMANSIZ MOTOSİKLET KULLANMAYIN, SEVDİKLERİNİZİ VE SEVENLERİNİZİ ÜZMEYİN... Öncelikle; Hocamdan ve izleyenlerden gelen olumlu olumsuz tüm eleştiriler ve geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim. HIZ konusunda tamamen haklısınız. HATALIYIM.. Motosikletim Mondial Drift 125 ve hızım 100 km idi.. evet motosikletin limitlerine göre max sayılabilecek bir hız. Yapmamam gereken bir hız. O motosikletin frenlerinin yeterli olmayacağı bir hız... hepsine kabulüm.. zaten kaza için yeterli bir sebep.. Ancak birkaç konuya değinmek istiyorum.. Konumlanma konusunda hocamızın belittiği yeşil çizigiyi kullanmam benim için ya da araç sürücüsü için hiçbir görüş ya da artı bir fayda sağlamayacaktı; tersine bulunduğum bölge aracın beni daha çabuk görmesini sağlamakta (bakana)... çünkü videoya dikkatli bakarsanız araç birden beliriyor. bunun sebebi aracın çıkış yaptığı nokta bir bağlantı noktası ve bir rampa ile yola dahil oluyor.. araçlar o yolda burunlarını emniyet şeridine çıkarana kadar benim geldiğim yön tarafında görüşleri tamamen kapalı. yani her araç kullanıcısının yaptığı gibi burunlarını dışarı çıkarıp durup etrafa baktıktan sonra yola dahil olması gerekirdi.. bunun yerine direk önüme fırladı.. ikinci bir konu aracı gördüğümde zaten fren-korna ve kaçış manevrasını yaptım fakat arkadaşların bazıları yorumlarda frenin yokmu neden fren kullanmadın demişler.. var ve bundan haberdarım :D ancak yeterli olmadı çünkü başta kabul ettiğim gibi hızım fazlaydı.bir de kamerada tam belli olmuyor ama aracı ilk gördüğümde hızım 100 ken çarpma anında 70 civarı yani 30 mt de ancak o kadar düşürebildim. daha fazla fren yapsam kayıp aracın altına girme olasılığım daha yüksekti. o yüzden yapamadım... son bir konu da kazayı ramazan bayram arifesinde yaptım ve iftar saatine yakındı. iş çıkışı alışveriş ve sonrasında eve dönüş yolundaydım.yani bilim bitmişti.. Hocamın ve sizlerin video başında gördüğünüz ve analiz edebildiğiniz herşeyin ben de farkında olsam da o an ki yorgunluk açlık ve bitkinlik halinde iken bunların hiçbirini düşünemiyorsunuz... diyeceksiniz ki o zaman niye sürat yapıyosun? cevabını açıklamamın başında yaptım.. HAKLISINIZ.. :D hatamı kabul ederek videoyu hocama gönderdim.. ben yaptım başkaları da aynı hataları yapmasın.... Sağlıcakla kalın...
selim hanova
selim hanova 5 gün önce
Havaya kavuşacaktın az daha dostum
ilker köncü
ilker köncü 21 gün önce
kardesim geçmiş olsun ....sana bir şey olmamasının verdiği rahatlık ile söylüyorum bunu kusura bakmsa ...o kazadan sağ kurtulmak için yapman gereken farklı şeçeneklerden,tam gaz arka camdan içeri girme seçeneği ile en kötüsünü seçmişsin. tekrar geçmiş olsun
Motoface
Motoface 25 gün önce
@Adem Acar çok geçmiş olsun . Ders alarak öğrenme sürecine daha güvenli şekilde devam etmekte fayda var .
Adem Acar
Adem Acar 25 gün önce
@Hüseyin OR güzel yorumunuz ve seviyeli eleştiriniz için teşekkürler..
Adem Acar
Adem Acar 25 gün önce
@Motoface evet kaza sonrası konuşmalarda öğrendim ki o bayan, araç kullanıcısının eşi imiş. ve eşini almak için durağa yanaşacakmış. o nedenle emniyet şeridine geçmiş.
Murat COŞKUN
Murat COŞKUN Gün önce
Sanki Ebubekir kızarken söylenirken içinden ''nası bölye yapıyosunuz'' demiyo :D
Tufan Sertçelikoğlu
Tufan Sertçelikoğlu Gün önce
70
Enis Frat
Enis Frat Gün önce
Ne kadar bilgi alıyoruz sizden inanılmaz var olun teşekkürler.
unbelievable forza
unbelievable forza Gün önce
motor haklı ama sen hayla uğraşıyosun ya. 2:05
Xyigit Đ5
Xyigit Đ5 Gün önce
6.37 taştepe
Yunus Güneş
Yunus Güneş 2 gün önce
Çok acemi adem arkadaş
Serdar Demir
Serdar Demir 3 gün önce
Adem motor sürmeyi bırakmalısın kardeşim.
Kreax TV
Kreax TV 5 gün önce
Videolarınız çok bilgilendirici ve kaliteli daha fazla destekçiyi hakediyorsunuz.
Han Tek
Han Tek 7 gün önce
4:22 hocam 50 tabelası var sağda
alpss411
alpss411 8 gün önce
benim yeğen de böyle bir kaza yaptı. Videosu var ama atamam.
alpss411
alpss411 8 gün önce
dakika 5.50 de hocamız bizi söyleyeceğimiz her küfretmemiz için serbest bırakıyor. :DD
yıldırım teo
yıldırım teo 9 gün önce
ademden şöför olmaz tamam araba suçlu ama ademde bşr okadar dikkatsiz araba gözüküyo döndüğü belli sen neden yavaşlamıyom adem badem sonuç vahim
serkan sevren
serkan sevren 9 gün önce
Ebubekir yeşil çizgiden gitseydi helvasını yiyoduk Allah korusun. Maalesef motorcu sağdan gitmeye mahkum.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 8 gün önce
Yok öyle bir şey.
selim 54
selim 54 9 gün önce
Hocam Adem sol elini virajda bırakıyor. Sol yerinde olsa sola kontrata yapabilir yada daha önce fren yapabilir
Muhammed Güzel
Muhammed Güzel 9 gün önce
Tak tak kimo ben adem kapıyı aç
O. Tav
O. Tav 9 gün önce
Zafer Hocam çok değerli bilgiler için minnettarız. Yurtdisinda motor kullaniyorum, buralarda bir kazaya karışamamak adına verdiğiniz bilgiler altin değerinde. 👍🙏🙏🙏🙏
Abraham lonki
Abraham lonki 9 gün önce
Abe sizin meslek spikerlik veya sunuculuk mu ya çok güzel anlatıyorsunuz
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 9 gün önce
Evet 😇
TwoGamingPro
TwoGamingPro 9 gün önce
80 dedim doğru biliyormuşum.Hem motor hem araç sürücüsü olarak söylüyorum.Kurallara uyun hiç bir şey olmaz.
plusland
plusland 10 gün önce
Trabzonda araç kullanıyorum aracımda kamera olsa da şu motorcuları çeksem lanet eder binmezsiniz.
Muhammet Doğru
Muhammet Doğru 12 gün önce
Hocam Ersin kardeşimizin videosu izledim de orada çok önemli bir detay daha var ki o da şu, o yol tek yönlü. Ben her gün o yolu kullanıyorum orası kesinlikle tek yön. Bakın dikkat ederseniz karşıdan gelen araba da saçma şekilde kavşak ters yön yapıp park ediyor. Ersin büyük ihtimalle bu yüzden bu kadar davranıyor.
Muhammed Ali İnci
Muhammed Ali İnci 12 gün önce
Beyaz caddy nin amacı ne?
Osman GÜRBÜZ
Osman GÜRBÜZ 14 gün önce
Adem yanlış yerden gidiyor yanlış yere kaçıyor.
hasan mutlu
hasan mutlu 14 gün önce
İyi ki arabanın motoruna girmemiş aç kaputu aç abi.
ismail oral
ismail oral 15 gün önce
şu sondan ikinci videoda siz yanlışsınız nedenmi eger sizin dediğiniz yolun solundan gitmiş olsaydı adam o motorcuyu ayna açısından göremezdi sonuçta araçlar motorcuları tanımıyorbasıp yola dalıyor
ismail oral
ismail oral 15 gün önce
konum almasına gerek yoki benim başıma defalarca geliyor adam motorcu geliyor geçerim deyip yola dalıp araç sollayanın sınırı yok mecburen kaçmak zorundasınız
Black TV
Black TV 16 gün önce
Ersinde düzgün yerden dönmemiş zaten onun da göbeği kullanması lazım
muhammed yasir alakır
muhammed yasir alakır 16 gün önce
6:52'yi anlamadım Zafer abi orası ters yol ???
Mustafa Yıldız
Mustafa Yıldız 16 gün önce
Harikasınız Zafer hoca.
bülent şen
bülent şen 17 gün önce
ebu bekrin videosunda sollama yapan araçlar maalesef sollama yapılamaz şeridini görmüyorlar ve kural dışı oynuyorlar insan hayatıyla ebu bekr haklı fakat kimin umurundaki
Erenovich
Erenovich 17 gün önce
Zafer hocam insanlar o yeşil çizgiden gitmeye korkuyor bu kadar manyak varken.Psikolojik olarak sağ tarafın güvenli olduğunu düşünüyor.
Ertan Ergül
Ertan Ergül 18 gün önce
04:37 İstanbul kennedy caddesi motosikletler için bir kaç tehlikeyi bir arada bulunduran bir cadde. Yerde kaygan ok işaretleri , zeytinburnu'nda aniden dönen yol ve motosikleti aynı şeritte sollayan arabalar .06:33 burası küçükçekmece istasyon mahallesi 2 yolda yukarıya çıkar araç ters yöne dönüyor .
Hakan Dagtas
Hakan Dagtas 18 gün önce
6.45 dak yesil cizgi ile onerilen yol tek serit gidis mi? Beyaz arac ters yone mi U donus yapiyor?
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 17 gün önce
Evet tek yok.
Alper Sabır
Alper Sabır 19 gün önce
Hocam atladığımız Bi nokta var gibi adem sizin dediğiniz noktada frene asılsa bile muhtemelen bağaj yerine aracın altına düşücekyi mondial tarzı abs siz bir motor çünki
Alper Sabır
Alper Sabır 19 gün önce
Siz daha iyi bilirsiniz hocam ben sadece affınıza sığınarak fikrimi beyan ettim😊
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 19 gün önce
ABS olmayan motorlarda da etkin fren yapılır. Progresif frenleme bunun icin var.
Mehmet Ali
Mehmet Ali 19 gün önce
Her şekilde viraja(uzun ,kisa ,dar,genis) girerken seritin solunda kalmak korkutucu geliyor ve hic hir sekilde sol taraftan giremiyorum (saga dönüşte)
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 19 gün önce
Eğitim almayı dene. Bilgi olmazsa korku olur.
ünsal çetin
ünsal çetin 20 gün önce
Zafer hocam, hem motor hem otomobil kullanan biri olarak; o yeşil çizgi kavramı maalesef ülkemizde daha tehlikeli bir konum. Çünkü çoğu otomobil kullanan arkadaşlarımız virajlara süratli girerken karşı şeridi ortalayarak yani belirttiğiniz yeşil çizgiye kadar çıkarak ilerliyor. Motorcu arkadaşlarımız o yüzden bir çok viraja içten giriyor. Tabi sürat faktörü ile yapışan atraksiyonlar hariç. Saygılar
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 20 gün önce
O karşıdan gelenleri erken görebilmek için orada olmalıyız zaten 😇
Kerem Kekeç
Kerem Kekeç 21 gün önce
Kendi tecrübelerimden şunu öğrendim, inat etme, sakin kal ve sakinliğini koru, egoyu kenara bırak, herkesin yeni araba kullanarak trafiğe çıktığını düşün, anında reaksiyon vermeye çalış ve bol bol pratik.
sercan acar
sercan acar 21 gün önce
Adem Reis kapiyi niye actiriyon, girdigin yerden ciksaydin ya :D ailecek cok güldük , Adem kardesim hakkini helal et :) neyseki cok şükür ucuz atlatmıssın sana bisey olmamis. Güzel bi anı olarak kalmis :))
Brk Dncr
Brk Dncr 21 gün önce
Ebubekir yolun solundan devam etseydi çoktan ölmüş olurdu. Bence yanlış yorumladınız.
gregor samsa
gregor samsa 21 gün önce
3:45 de anlattığınız şey için şöyle bir fikre kapılıyorum, şayet sol tekerlek izinden gidersem ve beni gördüğü halde kamyonun arkasındaki araba sollama yaparsa direkt kafa kafaya gelirim. Araba da bu nasılsa korkar kaçar diye sollamakta bir beis görmez. Şayet sağ taraftan gidersem çarpmamam daha olası.
Ahmet Sezer
Ahmet Sezer 22 gün önce
Hocam Sağolun bende hep yolun sağ çizginini dibinden gidiyordum artık bu hatamı düzelteceğim
şevket dan
şevket dan 23 gün önce
Teşekkürler Hodja
Serdar Çetintürk
Serdar Çetintürk 23 gün önce
Ebubekir şeritin soluna yakın gitseydi bile o adamlar nası olsa motor deyip yine sollamaya cıkacaklardı. Arabayla bile daha yanından geçerken arka kapı hizasına gdlince cıkıyo insanlar bigün biri çarpacak diye tedirgin oluyorum
Mehmet Bykara
Mehmet Bykara 23 gün önce
Türkiye'de motor kullanmasını bilen yok, önde araba var dahada üstüne gidiyor frene basmayı bile bilmiyor embesil
Özer Öztürk
Özer Öztürk 23 gün önce
Motorcunun kurt 🐺 gibi olması lazım dort gozu olması6lazım egitim videolarını izleyip uygulaması lazım
Vaya Condios
Vaya Condios 23 gün önce
"Ebubekir kızıyor ve söyleniyor içinden, nasıl böyle yapabiliyorsunuz diyor" hocam çok kibar 😁
Gorden Gekko
Gorden Gekko 24 gün önce
Videodaki araçları şikayet etmek lazım
Yavuz Selim
Yavuz Selim 24 gün önce
İyi ki varsın abi
Mustafa Aksoy
Mustafa Aksoy 24 gün önce
Yolun solunda konum alması gerekiyor doğru diyorsunuz zafer bey ama 4 tekerlekli arkadaşların bakış açısı senin yerin yolun sağ tarafı ,senin yolun ortasında ne işin var oluyor eğitim eğitim illaki eğitim😏😏
Süleyman Sayım
Süleyman Sayım 24 gün önce
İkaz yeleği, fosforlu yelek, yeşil yelek, yansıtıcılı yelek, reflektörlü yelek hepsi aynı şey artık siz ne diyorsanız. Giyin lütfen %90 oranında daha görünür oluyorsunuz kendimden biliyorum hem motosiklet hem bisiklet sürücüsüyüm gece gündüz farketmez hiç üzerinden çıkarmıyorum ve inanın bana beni polis sananlar bile oluyor ve günde 3 olay yaşıyorsam yelek sayesinde haftada 1 olaya düştü. Kesinlikle klasınız canınızdan değerli değil.
Firat DEMİR
Firat DEMİR 24 gün önce
Yolun solunda ki yeşil çizgiden gitsek değişen birşey yine yok bizi gören araçlar sanki hiç görmemiş gibi yokmuşuz gibi davranıyor ne hız kesiyor ne manevra yapıyor o yüzden Her zaman yavaş gitmek lazım hele bilmediğimiz yolda
Funny Time
Funny Time 25 gün önce
Abim Allah senden razı olsun askerden döndüğümde seninle buluşmak isterim. Senin sayende virajlara nasıl dikkatli girileceğini ve daha fazlasını öğrendim. İşin tuhaf kısmı sen bunları söylemesen çok fazla kaza yapmıştım çok teşekkür ederim. ÖĞRETMEN dediğin işte böyle olur ^^
y turk
y turk 25 gün önce
Zafer bey motorum yok, hayır almayı da düşünmüyorum. Ama sizi ilgiyle takip ediyorum. Motorcu kardeşlerimizi nerede görsem elimden geldiğince onlara yol veriyorum. Yorumlarınızı çok beğeniyorum, başarılarınızın devamını dilerim.
Sevgin Özkan
Sevgin Özkan 25 gün önce
Abi 2. Olayda bence yanlışın var. Motorcu arkadaş soldan gitse dahi yine çıkacaktı onlar. Ebubekir o vakit atlatamaya bile bilirdi.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 25 gün önce
Her yıl 50-60bin km yapıyorum bana mi söylüyorsun? 😇😂 Ben oradan gidiyorum kimse de üstüme çıkmıyor.
Bilal Gül
Bilal Gül 26 gün önce
Siz otomobilleri umursamadan aralarından vızır vızır geçerseniz otomobil şoförleri de "Ne de olsa aramızdan vızır vızır geçerler" diyerek sizi umursamazlar.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 25 gün önce
Cok doğru 👏
Okan Kayrancioglu
Okan Kayrancioglu 26 gün önce
sevgili hocam, sağ değil de sol tekerlek izinde sürüş yapdığımızda ise bu sefer üstümüze üstümüze sürüp canımızı tehlikeye atıyorlar.. umursamayıp sollamaya çıkıyorlar..! örneğini çok yaşadım.. hatta bir gün birtanesi camdan kafa uzatıp '' kenara çekilsene gavat'' demişti..!!! üstelik adam benim şeridime girip üstüme sürüyordu.. :) ruh halimiz bozuluyor..! muhtemelen bu motorcu arkadaşda kendini sağlama almak için yapmıştır.. yoksa siz haklısınız tabiki.. şeridi ortalamak ve virajlarda sol teker izinden gitmek gerek.. ama olmuyor hocam olmuyor...!!!! :D
İbrahim Türeyen
İbrahim Türeyen 26 gün önce
Ne kadar ustayım diye kendinize güvenmeyin öğrenmeniz gereken şeyler çok bilgi ve uyarılarınız için çok teşekkür ederim zafer hocam iyiki varsınız sağlıcakla kalın 🙏
KURT FOTOLAND
KURT FOTOLAND 26 gün önce
Hocam her şey iyiydi de şu şeridin sağına yanaşıp da öne bakmaya çalışan isimsiz arkadaşa biraz haksızlık olmuş. Çünkü arkadaş şeridinde gidiyor ancak diğer anlayışı kıt "doblocu enişte" inat etmiş illa onu geçecek. Baksanıza neredeyse refüje çıkıp geçmeye kalkmış. Motorcu arkadaş ucuz atlatmış, geçmiş olsun.
Anılcan Nail AKKÖSE
Anılcan Nail AKKÖSE 26 gün önce
7:02 Abi motorun o yeşil çizgide olması imkansız karşı şerit oluyor orası zaten ilerde kavşak var gibi gördüm
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 26 gün önce
Hayır degil. İki şerit de gidiş.
metehan gençoğlu
metehan gençoğlu 26 gün önce
Tesadüfen karşılaştığım videoları zevkle izliyorum arabacı olduğum halde. Zafer bey o kadar güzel anlatım o kadar güzel tespitler, Bravo. Bir o kadar da saygılı, mütevazı . Kazasız günler dileğiyle.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 26 gün önce
Teşekkürler ☺️
infernohell
infernohell 26 gün önce
Hocam selam, genelde sizle hemfikir olurum videolarda ama bu video da bazı sıkıntılar var bence. özellikle Ersin, ters yönden girmek için yolun karşısına geçiyor. araba suçlu olsa da ersin de bir o kadar suçlu. beyaz caddy tamamen öküzlük etmiş motorcu arkadaş konum olarak sıkıntısız bence. saygılar sevgiler
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 26 gün önce
Hayır orası ters degil. İki şerit de gidiş. Ters yöne giren beyaz arac yanıltmasın 😇
Tolga İzgür
Tolga İzgür 26 gün önce
Motosiklet kullanmıyorum, hiçbir zaman da kullanmayacağım büyük ihtimalle. Fakat bir otomobil sürücüsü olarak çok severek izliyorum bu kanalı. Araba kullanırken bile o kadar çok faydalanıyorum ki. Bazen arabayla konumlanıyorum, bazen hızımı görebildiğim alanda durabileceğim şekilde ayarlıyorum. Bazen bir yerlerden birinin fırlamasını bekliyorum. Sizlerin araba çıkmasını beklediğiniz yerlerden ben motosiklet çıkmasını bekliyorum. :) Zafer hocam candır.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 26 gün önce
Teşekkürler ☺️
Hayat bu
Hayat bu 27 gün önce
Hiç abartmıyorum.Kitap gibi konuşuyorsunuz..Söylediğiniz her kelime, her cümle, her örnekleme yerinde ve anlaşılır.Videolarınızdan çok şey öğreniyorum.
Ali Osman Yılmaz
Ali Osman Yılmaz 27 gün önce
ÇokFaydalanıyoruz hocam teşekkğrler
Murat Oztrgt
Murat Oztrgt 27 gün önce
Motosikleti lunapark aracı gibi kullanmaktan vazgeçmek lazım.
Furkan IPEKOGLU
Furkan IPEKOGLU 27 gün önce
Ebubekir e bir şey diyemiyorum, çünkü kamyonlar çok fena taş atabiliyorlar :)
Mamy ay
Mamy ay 28 gün önce
Abi sen büyük adamsın ya
ali bilaloglu
ali bilaloglu 28 gün önce
Yaptığınız yorum kağıt ve kitap üzerinde Yok doğru şeritten geldim karşıdaki seni gördü falan filan Birde karşıdan gelen sürücünün beyindizliği ve senin sadece motosiklet olduğunu düşündüğünü düşünsek Sizin anlattığınız çok doğru fakat 35.sayfadan sonra 36. Sayfanın geldiği kadar
Nihat Aydın ADIGÜZEL
Nihat Aydın ADIGÜZEL 28 gün önce
Motor kullanmıyorum araba kullanıyorum. Ama kanala denk geldim. Araba kullanırken de benzer şeylere dikkat ederim. 1. Kuralım gördüğüm kadar hızlanırım. Görüş mesafeniz düzgün değilse göremediğiniz bir nokta var ise gaz kesmek olası kaza riskini engelliyor.
can orak
can orak 28 gün önce
Hocam aklımda motor kazsinda ilk darbe alan yerlerimiz, (sıralama olarak) diye bir arastirma geldi ama google da bulamadım. Sizin bildiğiniz site varmi ya da, araştırma yazısı vss.?
OZAN AKCAKAYA
OZAN AKCAKAYA 28 gün önce
Adem'in kazada baya eski orda 4 seneden fazla lamba var 😂
AtamaSaygı
AtamaSaygı 28 gün önce
Motosiklette ileri sürüş olmaz,yavaş gidicek motorcu,hızlı giden ölüme gidiyor,çok örneğini gördüm,yaşım ufak ama en az 9 motorcu ölümü haberi aldım,hem de feci şekilde öldüler, maalesef
Ufuk Türk
Ufuk Türk 28 gün önce
Merhaba iyi akşamlar dilerim. Burada ki kitlenin gerçekten kaliteli olduğunu düşündüğüm için ekipman önerisi almak istiyorum yardımcı olabilecek var mıdır?
Ufuk Türk
Ufuk Türk 28 gün önce
@Zafer AKCAY 🙂
Ufuk Türk
Ufuk Türk 28 gün önce
Hocam teşekkür ederim bizzat yazdığınız için. R25 için ekipman almak istiyorum. Açıkçası kaskım falan var ama yeniden dizmek istiyorum Mont-Kask-Eldiven-Dizlik şeklinde.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 28 gün önce
Nasıl bir ekipman?
Emrah Mercan
Emrah Mercan 28 gün önce
"Ebubekir söyleniyor içinden kızıyor"😅😅 Zafer Bey Bence Ebubekir baya baya küfür ediyor 😊😊
Sert Kenan
Sert Kenan 28 gün önce
Zafer bey selamlar. Bir motorsiklet kullanıcısı olmadığım için, trafikte motorsiklet kullanıcılarına karşı farkındalığımı artırmak için videolarınızı izliyorum.. Bugün muhtemelen sizin bildiğiniz bir video izledim ve çok ama çok etkilendim. Burada paylaşıyorum izninizle. trpost.net/down/sZGNgnudhnymZMw/video.html Çalışmalarınızda ve çabalarınızda kolaylıklar...
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 28 gün önce
Evet meşhur bir videodur ve güzeldir
Okane bihorac
Okane bihorac 28 gün önce
Bu motordaki arkadaş en azından ön camdan çıkmamış ama çok hızlı motor kullanıyor yani çooook iyi bir sürücü böyle devam et koçum bir gün ışığı görürsün
Ertugrul Savtekin
Ertugrul Savtekin 29 gün önce
göz göre göre gelen kaza
Necmettin Develi
Necmettin Develi 29 gün önce
2:17 DE SAĞDA HIZ TABELASI 50
Denizcan Sel
Denizcan Sel 29 gün önce
Zafer hocam sevgiler sayenizde çok şey öğrendim ama 3:41 de size katılmıyorum. Eğer ki motosiklet sürücüsü sizin olması gerektiğini söylediğiniz gibi sol teker izinden devam etseydi evet siyah BMW sürücüsü onu erken görecekti ama bu o arac içerisindeki magandanın yine de motosikletlinin üzerine kırma ve ter yön işgali yapma potansiyelins sahip olduğu gerçeğini değiştirmeyecekti. Dolayısıyla üzerine kırma durumunda ne yazık ki hazin son olacaktı. Ama motosikletli bu ihtimali düşünüp bela geçsin tek hakkım yensin kafasında oldu ki bence de yapılması gereken buydu. Naçizane düşüncem tabii ki. Öğrettikleriniz yanında saygım ve sevgim sonsuz. Teşekkür ederim hocam
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 28 gün önce
Gerçekler öyle olmuyor ama ☺️ Her yıl 50-60 bin km yapıyorum. Sistemin söylediği şekilde konumlanıyorum kimse de ben yolun ortasındayken üstüme çıkmıyor.
Arda Akkan
Arda Akkan 29 gün önce
Zafer Hocam 7.55 de konumlanmayı anlattığınız videodaki yol İzmir Mordoğan yolumu ? Çok benziyor
Unknown76
Unknown76 29 gün önce
Ebubekir sağdan gitmesi o araçlar üzerinden geçerdi.Çünkü o araçlar Ebubekir sağdan gittiği için sollama yapmadılar.
Yekta Kurtcebe
Yekta Kurtcebe 29 gün önce
Acun firarda Adem bagajda
Adem Türkücü
Adem Türkücü 29 gün önce
Ebubekir bey yolun solunda veya ortasında gitmiş olsa ydi kaza kaçınılmaz olurdu. Bu sefer de zafer bey şunu derdi muhtemelen "görüyorsun arabalar karşıdan geliyor konumunu sağ şeride doğru alsaydı belkide bu kaza olmayacaktı" derdi.
Erinç KESKİN
Erinç KESKİN 29 gün önce
Ne motorum var, ne de almaya niyetim. Ama Zafer Hoca o kadar sakin ve tatlı dilli ki, tüm videolarını izliyorum. Bağımlılık yaptı :)
Osman Somuncu
Osman Somuncu 29 gün önce
Doğru konumlanma öncelikle kendi güvenliğimiz içindir..Diğer araçların sizi görmesi 2.sıradadır.Doğru da konumlansanız görmeyebilirler..Hızınız fren gücünüze orantılı olmalı. Hata ile fren gücünden (mesafesinden) fazla yakın takibe düştüğünüzde, kıvırıp kaçış yapacağınız bir yönünüz mutlaka olmalı.. Bu motor hocanın işaret ettiği konumda olsaydı,küçük bir kontra ile solundan geçebilirdi.
levent onaran
levent onaran 29 gün önce
Çok teşekkürler
Ömer Faruk
Ömer Faruk 29 gün önce
Burada motorcu suçlu çok hızlı gidiyor
MrTurk
MrTurk Aylar önce
HOCAM GERÇEKTEN SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. BÜYÜN VİDEOLARINIZI İZLİYORUM VR BİR SONRAKİ VİDEOYU SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM ''ACABA BAŞKA NE ÖĞRENEBİLİRİM'' DİYE. YAPTIĞINIZ İŞ GERÇEKTRN ÇOK FAYDALI...👍👍👍
Yusuf DEMİRCİOĞLU
Yusuf DEMİRCİOĞLU Aylar önce
Zafer Hocam'ın sayesinde;eşimle beraber,dün bir defa sakatlanmaktan,bir kez de ölümden kurtulduk. Konumlanmak ve öngörmek,gerçekten defalarca hayatımı kurtardı. Hocam eksik olmayınız saygılar...
Kazim Babacan
Kazim Babacan Aylar önce
Hocam çok teşekkür ederim. Sayenizde daha dikkatli ve bilinçli motorsiklet kullanıyorum. ❤️
Berkan Zeybek
Berkan Zeybek Aylar önce
Dk 7 deki inceleme videosunda hatanız var hocam yeşil çizgi ile konumlanması gerektiğini gösterdiğiniz yer aslında ters şerit 👍
Suat Sarici
Suat Sarici Aylar önce
hocam bu motorcu diye tabir edilen heycanlı genclere sormak istedigim şey : (adam gibi olanlara sözümüz yok, ciddi manada iyi motorcularda var) istanbul gibi trafiği olan bir yerde herkes beklerken yardıra yardıra emniyet şeridinden giderken sıkıntı yokda bomboş yolda sollama yapan araclara yol vermek icin sagayanasmak mı zor ? %90 ı ölüp gidiyor zaten kazalarda halen akıllanamdılar. birde havalı havalı hareketler filan. cogu eğitimsiz motor kullanmakdan haberleri yok. Bende motor kullanıyordum , kaza yaptıkdan sonra bırakdım, akıllı işi değil motor
Burakk Akkaya
Burakk Akkaya Aylar önce
Ebubekir ne küfür etmiş..
özgür çatal
özgür çatal Aylar önce
Yolun solunda konumlanmak doğrudurda ben hiç bir zaman ufak cc güçsüz bir motorla geliş gidişli bir yolda tırların kamyonların karşımdan geldiği ve arkalarında arabaların sollamak için fırsat kolladığı bir yolda kamyona yakın yolun sol tarafında olmak istemem bi kaza anında kafa kafaya çarpışmamak için
alllllllda
alllllllda Aylar önce
3. Video cekilmeyenleride gorduk hocam ezildilet
alllllllda
alllllllda Aylar önce
2. Video neden kenardan gittigi acik hocam arabalar gelis seridine giriyor
alllllllda
alllllllda Aylar önce
1.video yu izlemistim bugun yine aklimdan gecti siz yorumlamis siniz
Barış Kurallı
Barış Kurallı Aylar önce
Konumlanmanın bizden çok arabalara faydası var gibi. Sağa konumlansak karşıdan gelen araç bizim şeridimize giriyor. Sola konumlansak arkamızda ki araba ooo boşluk buldum şuraya girim diyor. Ortadan gitsek , sanki önümüzde hiç araç yokmuş gibi arkamızdaki tamponunu değdirircesine yol istiyor.. Belirtmek istediğim bi konu daha var. Benim ilk kazam 2010 yılında Katana diye tabir ettiğimiz Suzuki 750cc lik bir motorla oldu. Trafik %100 karşı tarafı suçlu bulurken , ben çenemden ameliyat oldum. Neden mi? Dizlik, dirseklik, eldiven her şeyim tamdı fakat, kaskım kafamda değil kolumdaydı... @AdemAcar kardeşimin de dediği gibi, istersen köşedeki bakkala git, yine de ekipmanını kullan. Yerde sürüklenmeme rağmen ne elim ne ayağım ne bacağım ne kolum, hiç birşey olmadı. Ama çenem asfaltın üzerinde sürtünmekten öyle bir açıldı ki , alttan diş köklerim görünüyordu. Dikkat bizi yolda tutarken, ekipman hayatta tutar...
Abdullah Kayı
Abdullah Kayı Aylar önce
Motosiklet sağdan gitmiyecek soldan gitmeyecek uçakmı aq
Ahmet
Ahmet Aylar önce
Adem orta şeridi takip etse aracın solundan rahatça geçip gidecekti halbuki, konum hatasının ve diğer hataların sonucu...
BİRBİRİMİZE HİSLERİMİZİ İTİRAF ETTİK ?!
12:34
Edis - Arıyorum (Official Video)
3:19
Edis
görünümler 2,6 Mn
Yargı 2. Bölüm Fragman
0:59
Yargı
görünümler 482 B
COOL COPS.  LUCKIEST BIKER AND COOLEST COP EVER
11:43
MARGÜN ENERJİ HALKA ARZ İZAHNAME,EŞİT,NE ZAMAN
16:42
BİRBİRİMİZE HİSLERİMİZİ İTİRAF ETTİK ?!
12:34
Edis - Arıyorum (Official Video)
3:19
Edis
görünümler 2,6 Mn
Yargı 2. Bölüm Fragman
0:59
Yargı
görünümler 482 B
Yüksek gerilim hattı!⚡ - Aşk Mantık İntikam 13. Bölüm
6:09
Gönül Dağı 33. Bölüm Fragmanı
0:58
Gönül Dağı
görünümler 959 B
İçimizden Biri 3. Bölüm Fragman
1:00
İçimizden Biri
görünümler 174 B
Ezhel - Mayrig
3:18
Ezhel
görünümler 1 Mn