VİRAJDA APEX KULLANIMI | 5Sriders | Motosiklette İleri Sürüş (68)

  görünümler 220,518

Zafer AKCAY

3 aylar önce

Taş yerinde ağırdır diye bir söz vardır. Pist için geliştirilen teknik pistte, toprak için olan toprakta, cadde için olan caddede kullanılır. Bunun dışına çıkarsan yolun da dışına çıkarsın.

zakcay@gmail.com
Video göndermek isterseniz mail atabilirsiniz. Boyut büyükse wetransfer.com ile yollayabilirsiniz.

Video link: www.youtube.com/watch?v=dLsuj...

www.5Sriders.com tarafından hazırlanan maksimum bir dakikalık faydalı bilgiler...
Anlatan: Zafer Akçay

Lütfen aşağıdaki feragatnamemizi seyrediniz.

trpost.net/down/yN2LaIOFnYKxftg/video.html

YORUMLAR
Cengiz
Cengiz Gün önce
karayolunda apex mi yapilir la
Ibrahim Turan
Ibrahim Turan 7 gün önce
Hocam valla hergün video bakıyorum sizden bişey varmı diye insanlara müthiş faydanız oluyor onun haricinde gerçekten çok iyi bir insansınız inşallah birgün tanışmak nasip olur
RIDVAN KÖSEN
RIDVAN KÖSEN 8 gün önce
sürücü tamamen ezbere gidiyor tecrübesi hiç yok 2.08 de motoru kaldırma şansı varken gaz verip motoru iyice açıyor kimse olmasada yine yere yapışırdı viraj devam ediyor çünkü..
Özkan TATLI
Özkan TATLI 12 gün önce
biz apexi schumi den öğrendik.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 12 gün önce
Ne güzel ☺️ O pistlerde sürüyorsunuz demek ki 😇
MametHS
MametHS Aylar önce
Adam ölmüşmü arabanın altında kalmış gibi
Coşkun BSN
Coşkun BSN Aylar önce
Motor kullanmıyorum ama bu bilgiler hepimize lazım eğitim şart. Teşekkürler Zafer bey
myssba
myssba Aylar önce
Teşekkürler. Apex kullanımından önce viraja göre hız ve şerit pozisyonu anlıyorum. Daha sonrasında çıkış görünüyorsa apex uygulanır. Yani afaki uygulanırsa yarısını bile görmediğimiz bir viraj da erken apex kötü sonuç...
hitokiri
hitokiri Aylar önce
Motorsikletim yok ve olmayacak ama izliyorum çok zevkli anlatıyor.😂
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY Aylar önce
Teşekkürler
Ahmet Yüksel
Ahmet Yüksel Aylar önce
Amcanin videolarını begenerek izliyorum
Sevimli Ayılar Oynuyor
Sevimli Ayılar Oynuyor Aylar önce
O hız mph dir büyük ihtimal 80 le girdi
• xSoLdieRx •
• xSoLdieRx • Aylar önce
hocam yolu biliyor olamaz mı ?
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY Aylar önce
Hiç önemli değil. On dakika önce bir kamyondan mazot dökülmüş olamaz mi cok iyi bildiğin yolda? Ya da micir dökülmüş olamaz mi? Görmeden gidilmez. 😇
maxido
maxido Aylar önce
Hocam çok seviyorum videolarınızı, hayati bilgiler..apex doğru bile olsa o kadar viraja yattılan yerlerde kum olsa çakıl , yağ olsa sonuç yine aynı.hayvan çıksa yine aynı sonuç.pistin özel koşulları varmış gibi süratli motor sürüyorla ya ..başkalarına zarar verebilirler halbuki.
Erdinç Özen
Erdinç Özen Aylar önce
Apex hayal ederse olacağı bu, arkadaş viraj eğitimi almalı bence :)
Özkan
Özkan Aylar önce
Grup sürüşü, öndekini kovalama. Apex mi ? oda ne..
mr. lawless
mr. lawless Aylar önce
İyi ki varsınız hocam
Suayip Orhan
Suayip Orhan Aylar önce
Demek viraja girerken orta dan girecez galiba
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY Aylar önce
@Suayip Orhan bu konuda bilgim yok.
Suayip Orhan
Suayip Orhan Aylar önce
@Zafer AKCAY abi sana bisey sorcam bende 125 lik cohopper var onu t Motor tahmirhanelerde gücünü hızını biraz artırabilir miyiz ole bisey varmi
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY Aylar önce
@Suayip Orhan Eğitim al düzelir. Kendi basına çözeceğin bir şey degil o.
Suayip Orhan
Suayip Orhan Aylar önce
@Zafer AKCAY motor ehliyetini yeni yaptım....hersey iyi kötü de virajlarda biraz proplem var
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY Aylar önce
Virajın içini en iyi görebileceğin yerden. Ama sadece bu değil tabii.
Mustafa Bay
Mustafa Bay Aylar önce
....
Nursal cnk
Nursal cnk 2 aylar önce
53 km hızla bu vıraja giremiyorsa bir daha motora binmesin
esnik vörsun
esnik vörsun 2 aylar önce
olayda problem apexi kullanma değil. bilmediği viraja çok hızlı girmesi. aynı hızla tek şeritte gitmeye kalksa daha çabuk düşerdi.
esnik vörsun
esnik vörsun 2 aylar önce
@Zafer AKCAY hocam enduro dışında spor motor tecrübeniz var mı?
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 2 aylar önce
Apekse dalarsan bilemezsin zaten. Görmeden gitmek demektir bu
Erman ALKIZ
Erman ALKIZ 2 aylar önce
karşısını görmediğiniz yola gas basmayın
Özgür KISA
Özgür KISA 2 aylar önce
3 şerit sağa virajlı bir yolda, yolun en sağından viraja girdim karşı şeritten gelen arabayla kafa kafaya geldim. Sabah çok erken saat olduğu için karşıdaki şöför viraja en dar yerden, yani benim şeridimden girmiş. Heryerdeler dikkat edin.
Fatih-45 Y.E.
Fatih-45 Y.E. 2 aylar önce
👏👏👏
mustafa utku
mustafa utku 2 aylar önce
Hocam şehir içinde motorsiklet hangi şeridi kullanmalıdır ya da böyle bir kural varmı?
Ahmet Gökdere
Ahmet Gökdere 2 aylar önce
Ben anlamadım
Osman Serdar HANÇER
Osman Serdar HANÇER 2 aylar önce
Zafer bey anlatım için çok teşekkür ederim, sağolun 🙏🏻
Alaaddin ÜSTÜN
Alaaddin ÜSTÜN 2 aylar önce
Daha önce o yollardan defalarca geçmiş olabilir hocam.
Alaaddin ÜSTÜN
Alaaddin ÜSTÜN 2 aylar önce
@Zafer AKCAY Anladım hocam teşekkürler.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 2 aylar önce
@Alaaddin ÜSTÜN hah süper. Gece motosiklet kullanmayın zaten. En büyük silahimiz görüşümüz. Gece bu yok 😔
Alaaddin ÜSTÜN
Alaaddin ÜSTÜN 2 aylar önce
@Zafer AKCAY Tabi o konuda haklısınız hocam. Fakat bu şekilde de motosiklet sürmemiz pek olası değil. Her yer mazotlu olabilir özellikle geceleri.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 2 aylar önce
Geçsin ne olacak. Yok 5 dakikada değişir. Kamyon mazot döker en bildiğin yola
Dreams SoLdier
Dreams SoLdier 2 aylar önce
Merhaba zafer hocam size bir sorum var video izlerken aklıma geldi bizim ülkemizde bildiğimiz gibi katil bariyerler var ve hala can almaya devam ediyor Avrupaya bakıyorum adamlar bariyeri daha da savunmasız şekilde yapıyorlar bizimkinde hiç nasıl geldiyse öyle devam ediyor bundan nasıl korunabiliriz ölüm geldiği zaman kaçış yok ama dikkati elden bırakmayalım yani
BYSCKNASLAN
BYSCKNASLAN 2 aylar önce
00:09 hocam neden diye soruşunuz efsane 👏🏻👏🏻😁😁😁
Kadir Taşboğa
Kadir Taşboğa 2 aylar önce
Benzer bir hataya ben düştüm ama motoru devirmeden ve etiket olmadan kurtardım. Çıkışı görmeden artık asla viraja hızlı dalmıyorum.
Emre Still
Emre Still 2 aylar önce
98 yılından beri ehliyetli motor kullanıyorum. Şu Apex muhabbetinden o kadar çok insan öldü o kadar çok insan uzvunu kaybetti sakat kaldı ki.. Türkiye de yol yok asfalt yok hatalı sollama cennetiyiz hiç bir araba önündeki arabayı sollarken karşıdan motor geliyormu diye düşünmüyor.. Mıcır , yol çalışması , yol sulaması , kırık asfalt, çukur, dağ gibi tümsekler, kamyonların frenlerin havasını boşaltmak için yolda giderken yağ atması ,kedisi,köpeği, insanı daha say say say bitmez.. ne apexi ne hali.. 7-8 sene önce kilyosa giden yolda önümde genç Apex ci 2 çocuk artık hangi video yu izlemişlerse gaza gelmişler girip çıkıyorlar o yolu bilenler bilir çok virajlı ama bir o kadar tehlikeli.bir yoldur harfiyat kamyonu, piknikçisi osu busu eksik olmaz... ilerde bir toz duman kalktı dedim gitti çocuklar beyaz R1 di.galiba motor bayıra uçmuş yerleri sulamışlar üstüne kamyon sollamaya çıkıyor çocuğu yerde gördüm durdum ama yapıcak bir şey yoktu kanlar içinde kolundaki kemik dışarı çıkmıştı bekledik biraz ambulans geldi ben gittim ama yüksek ihtimal ölmüştür arkadaş...
Muços Grasyas
Muços Grasyas 2 aylar önce
Amerikada asfaltın tadı bir başka oluyor diyorlar. Anlatamam yalaman lazim.
ORHAN BIYIKLI Bıyıklı
ORHAN BIYIKLI Bıyıklı 2 aylar önce
Keşke herkes sizin gibi olsa.
Arzu Yıldız
Arzu Yıldız 3 aylar önce
YOUTUB KANALININ İSMİDE EMRE 600RRR
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 2 aylar önce
Nedir?
Arzu Yıldız
Arzu Yıldız 3 aylar önce
ABİ ADAMIN İSMİ EMRE 600RRR
Latterna
Latterna 3 aylar önce
Selamlar Sizi lise ve üniversite stajlarım esnasından çalıştığınız kurumda görme fırsatım olmuştu o zamanlar bi Gs iniz vardı ve her daim dikkatli ve tam ekipmanla kullandığınızı hissettiriyordunuz. Şuan bu videolarda görünce olayın daha ileride olduğunu görüyorum harikasınız.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 2 aylar önce
Teşekkürler ☺️
eyyupsolkol
eyyupsolkol 3 aylar önce
Ulaşmam gerekiyor
eyyupsolkol
eyyupsolkol 3 aylar önce
Merhaba Cafer hocam bugün Ajdar ve Ateş giriş çıkış ile alakalı Özellikle belirtmek istediğim bir yol var ama onu size nasıl anlatabilirim onunla ilgili bilgi almam gerekiyor
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 2 aylar önce
Bana ulaşman gerekiyorsa mail atabilirsin zakcay@gmail.com
futureman
futureman 3 aylar önce
Hem tepe hem viraj yerde yattım az kalsın kayıyordum üç şeritli yolun ortasındayim sağda kamyonlar solda hızlı araçlar birdaha asla ucunu görmedigim virajda yatmam o korku bana yetti.
Karl-Malden
Karl-Malden 3 aylar önce
Apex mapex anlamam düzgün ve yavaş kullanirsaniz hiç birsey olmaz.....
Karl-Malden
Karl-Malden 3 aylar önce
@Zafer AKCAY :):):)
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Peki yavaş kullanırsa bu sefer de arkandan gelenler tepene çıkmaz mi?
Burak Ekinci
Burak Ekinci 3 aylar önce
Bu kanal bu videolar milyonlarca izlenmeyi hakediyor bilgiler altından bile değerli umarım kanal cok büyür ve herkese ulaşmayı başarırsınız hocam
Ferdı Sarğın
Ferdı Sarğın 3 aylar önce
Virajda șeritler boș ise önde arkada araçlar yok ise dıș iç dıș șeklinde çizgi yapmak iyidir, videodaki sürücü viraja olması gerekenden daha hızlı girmiș tecrübesiz bilinçsiz ve zamanlama hatalı diye bu çizgi sistemi eleștirilmemelidir bu çizgi sistemi yavaș ve güvenli kullanımda en iyi çizgi olmakla beraber hızlı kullanım veya en hızlı kullanımada en uygun çizgidir hatta çok ilerileriki virajlar ve yolun boș olduğu durumlarda diyer șeritlerde kullanılarak çok daha zaman kazanılabilir, görülmeyen noktalarda zaten sollama veya kendi șeridin terk edilmeyecek hızda ve çizgide gidilir bu bilgiler șeridinin ortasında ve yavaș yavaș giden sağlamcı motorcular tarafından eleștirilebilir ama hız zevki olanlar veya ileri sürüșü araștıran daha hızlı ve daha güvenli sürmek isteyenler için araștırılması gereken en önemli konudur, biz tavsiye etmediğim kadar bu konuyu abarttık ve her șeridi kullanarak çok iyi sonuçlar aldık, neticede yapılmaması gereken yerde yapılmaz, birdenbire uzmanmıș gibi denenmez giderek level atlanır, ......
Ferdı Sarğın
Ferdı Sarğın 3 aylar önce
@Zafer AKCAY Tamam siz haklısınız, benim yazdıklarımı okumuyormusunuz? Her cevabınızda sanki okumamıș gibi çarpıtarak cevap veriyorsunuz, her yiğidin yoğurt yiyiși farklıdır kimisi kazadan gazlayarak kurtulur kimisi frenleyerek biz çok atraksiyon kritiği yaptık yașadık, piste çıkan bilmez deyip pist çizgisini düșen motorcunun hatası üzerinden eleștirerek bașka çizgiler üretmek yerine görmediğin yerde daha yavaș gitmek tavsiye edilebilirdi, sizindediğinizi yapan hızlı sürücüde neticede daha kolay düșer kurtarma șansıda olmaz. Neticede pist çizgisi trafikdede en verimli ve güvenli çizgidir hız ve zamanlamayı bilenler için. Hız ve zamanlamayı bilmeyenler için zaten ne yapsan fayda etmez.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
@Ferdı Sarğın o da pek öyle degil. 2005 yılında pistte eğitim vermeye başladım ben. Ve senin söylediklerini o zamanlar pistte öğretiyordum. Ben nasıl tek taraflı bakarım da sen çift taraflı bakarsın? ☺️ Sorun yok. Ben sana bir şey öğretmeye ya da ikna etmeye çalışmıyorum. Sadece bu kanalda trafik için dogru olan şeylerin paylaşılmasına özen gösteriyorum.
Ferdı Sarğın
Ferdı Sarğın 3 aylar önce
@Zafer AKCAY Süreriz inș. Sizin bakıș acınız tek taraflı ben ise çok acıdan objektif bakıyorum olaylara bu yüzden pek anlașamayacağız. Hele iși kitapda yazıyora dökerseniz hele ben yazdıma dökerseniz hiç anlașamayız çünkü bu konunun doğrusu ve yanlıșı çok olan bir konudayız.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Sen nasıl dogru biliyorsan öyle sür tabii buna kimse karışamaz. Ama genel doğruymuş gibi burada anlatma lütfen çünkü dogru degil. Dogru diye iddia ediyorsan bana bunun anlatıldığı kitabı, bilimsel çalışmayı göstermen lazım. Ben sabanın sürü kitap gösterebilirim ☺️ Ya da gel bir gun beraber sürelim 🤗
Ferdı Sarğın
Ferdı Sarğın 3 aylar önce
@Zafer AKCAY viraj zaten ne yaparsan yap görülmez ve en iyi çizgi dıș iç dıșdır, yol aldıkca virajı görür ve ona göre konum alırsın, sizin doğrusu bu dediğiniz çizgide virajın ortasında diyer șeride yani sola yakın durmakda tehlikeli olabilir, viraj ortasında en içde olmak uygun hızda sürücüye her zaman avantaj sağlar ve daha güvenlidir, dediğiniz taktikde motor daha fazla yatırılmak gerektirirken dıș iç dıș çizgisinde motor daha dik konumda viraj dönülür ve daha güvenli olur, ben görmediğin bilmediğin viraja olması gerektiğinden hızlı girin diye birșey demedim ve sizin bu tavsiyenizi eleștirmedim, sadece doğru çizgi doğru hız dedim, virajda daha ileriyi görmek için açılmak yanlıștır, bin bir çeșit viraj var. As saygılar.
Öylesine Bir Hesap
Öylesine Bir Hesap 3 aylar önce
Üstadım kafama takılan bir şeyi sorsam size. Bu arkadaşın yaptığı apex ile alakalı. Arkadaşta şöyle bir kas hafızası gibi bir şey olabilir mi? Arkadaşın düşüncesi şu olabilir mi? Viraja ne kadar içeriden girersem viraj bitiminde motoru daha az dışa doğru açarım. Ya da karşıdan virajda benim şeridime giren varsa ne kadar içten alırsam virajı kaza riskim daha az olur. Arkadaşta böyle bir düşünce olabilir mi? Virajı sonunu görmemek tehlikeli tabi.
Öylesine Bir Hesap
Öylesine Bir Hesap 3 aylar önce
@Zafer AKCAY anladım hocam. Teşekkürler 🙏👏
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Kullandığı çizgi pistlerde kullanılan yarış çizgisi. Daha hızlı gitmek için kullanıyor tabii. Karşıdan gelendeysen uzak oluyor sağ viraja içeriden girerek ama sağda duran bir tehlikeyi de hiç göremeyecek bu durumda.
Melih Unsal
Melih Unsal 3 aylar önce
Bilgi paylaştıkça çoğalır sizin gibiler çoğalması dileğiyle saygılar sunarım.
Faruk Ates
Faruk Ates 3 aylar önce
ilk 4 virajdan sonra 5. virajda amerikan rüyasına son vermiş bizde düzlükde rüya yasıyoruz 1. virajı bile görmeden olsun saglık olsun
Remzi Demir
Remzi Demir 3 aylar önce
Hocam aslında virajı dönüyor gibi gözüküyor fakat ön teker bırakıyor gibi geldi bana. Aynı şekilde ben de bir virajda 40 km hızla ön lastiğimin tutuşu bırakmasıyla düştüm. Halbuki lastiğim kötü hamurlu veya eski değildi ve lastiği iyice ısıtmıştım. Şanslıydım ki karşı şeritten bir araç gelmiyordu. Sanırım asfalt kalitesinin yer yer değişkenlik göstermesinden dolayı düştüm... Artık zevkli virajlı yollarda sürmeye de çekinir oldum bu düşme yüzünden... Tam ekipman olmanın verdiği mutluluğu düşüp 1 dk sonra ayağa kalkmamda görmeniz gerekirdi. Arkadaşlar, sıcak vs demeden tüm ekipmanları giyelim! Deri motosiklet ceketim olmasaydı dirseğimde ezik, kırık veya asfalt yanığı olacaktı. Onun yerine ayağa kalkıp devam ettim.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Diğer virajlarda neden olmuyor? Uzun viraj sadece o çünkü. Eğitim al geçer :)
Can Zeynel
Can Zeynel 3 aylar önce
Pist teknigi pistte mi kullanilir? Kac kac…
BlueRain
BlueRain 3 aylar önce
Hocam cok teşekkür ederiz
tribal5050 16
tribal5050 16 3 aylar önce
Bence bu yapılan aptallık başka birşey değil
METAL HEAD eat pizza
METAL HEAD eat pizza 3 aylar önce
Yani trafikte apex kullanmayacağız. Virajın en dışından alıp yol açıksa içeri doğru geçerek viraj alıcaz anladığım doğru dimi.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Evet. Gördüğün zaman iceri geçeceksin 👍
Muratgezerken
Muratgezerken 3 aylar önce
En iyi motorcu evine sağlam giden motorcu dur............
ayber çelik
ayber çelik 3 aylar önce
gözleri kör kulakları sağır olmuş motorcu kardeşlerime sesleniyorum. yahu burda eğitmeniniz size apeksin nerde nasıl ne zaman yapılabileceğini anlatmaya çalışıyor. yorumlara bakıyorum herkes yok üstüne çıkarlar yok şöyle yaparlar yok böyle yaparlar. bu videodaki kazada binicinin dışında hatası olan var mı ? YOK. yani boş yolda kaza yapmanızı engellemeye çalışıyor hocam burada. okuduğumuzu, duyduğumuzu, gördüğümüzü anlamak için lütfen biraz çaba sarfedin
erhan coskun
erhan coskun 3 aylar önce
Motor bir yana, sürücü direk aracın altına giriyor...
Şükrü Acar
Şükrü Acar 3 aylar önce
Doğru hocam,3 şeritli yolda bu ecnebi gibi kullansak kafadan girerler bize
Segenam
Segenam 3 aylar önce
Zafer bey videoların güzel ve yararlı, severek izliyorum. Bir eleştirim var sadece, ekrandaki görüntünüz fazla büyük. Videodaki asıl odaklandığımız nokta video ve sesiniz , görüntünüz fazla büyük olunca ben biraz rahatsız edici buldum, yanlış anlamayın tabi. %50 daha küçük olsa ideal olur.
Segenam
Segenam 3 aylar önce
@Zafer AKCAY Anladım. Mantıklı o zaman.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
@Segenam anlıyorum. %80’den fazla telefondan izleniyorum. O yüzden onu baz alarak yapıyorum boyutlandirmayi
Segenam
Segenam 3 aylar önce
@Zafer AKCAY Bilgisayar.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Cep telefonundan mı seyrediyorsun yoksa bilgisayar ekranından mı?
elysium
elysium 3 aylar önce
Adam yolu önceden biliyorsa girebilir
elysium
elysium 3 aylar önce
@Zafer AKCAY bu vidyoda ki sürücü acemi olabilir,ben bildiğim virajda apex kullanırım düşme işi şans işidir,aynı sürücü 2. Defa bu viraja girse düşmez
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Yani bildiği virajın içinde hiç bir şey değişmez. Mazot dökülmez, hayvan olmaz, bozulmuş durmuş araç olmaz.
Batuhan Erdoğan
Batuhan Erdoğan 3 aylar önce
O değilde şu videoda trafikteki araçlara bakıp delirmemek elde değil
Burak Kurtoglu
Burak Kurtoglu 3 aylar önce
Gece guzel oluyordu ama Bartin kurcaşile cide inebolu yolunda ama artik zevki kalmadi pandemiden.. 😏
Motorcu Yolları
Motorcu Yolları 3 aylar önce
Doğuda motosiklet kullanıyorum özellikle kırsalda bu tarz virajlarda önüme çok hayvan çıkmıştır, yavaş olduğum için hep tehlike yaşamadan atlattım. Görmediğin yola yavaş girmek en güvenlisi.
Hayalet yanında
Hayalet yanında 3 aylar önce
Insan gibi kullansınlar birşey olmaz.. Rahatsizlar
Ediz Mert Şahin
Ediz Mert Şahin 3 aylar önce
Hocam şu kısacık videoda viraj hakkında o kadar değerli bir bilgi vermişsiniz ki, virajda sürekli çizgi kaçıran biri olarak söylüyorum; emeğinize sağlık. Hayat kurtarıcı bir video.
Caner Kaya
Caner Kaya 3 aylar önce
TÜRKÇE KELİMELER KULLANIN HOCAM APEX NEDİR YA KÖR VİRAJ DİYİN KÖR NOKTA DİYİN YABANCI TERİMLERİ SOKMAYIN TÜRKÇEMİZE GİRMİŞSE BİLE TELAFUZ ETMEYİN LÜTFEN ARKADAŞLAR
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Karşılığı yok yalnız. Kor viraj, kor nokta falan degil. Bir daha da büyük harfle yazmayalım olur mu?
bilal yıldızhan
bilal yıldızhan 3 aylar önce
abi inşallah bir gün benim videomu da incelemezsin
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Aman diyeyim
Feyhan Ata
Feyhan Ata 3 aylar önce
Çok faydalı uyarılar 🙏🇹🇷✌🤝
Feyhan Ata
Feyhan Ata 3 aylar önce
Üstadım çok teşekkür ederim
Alaiddin Kırkıcı
Alaiddin Kırkıcı 3 aylar önce
Hayatın gerçekleri gibi anlatiyorsunuz hocam
Fikret Yavuz
Fikret Yavuz 3 aylar önce
Hocam İzmir de pist eğitiminiz var mı??
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Istanbul’a taşındık 😇
Bülent Zengi
Bülent Zengi 3 aylar önce
Üstad belliki sürücü o yolu bir çok kez kullanmış yani sadece viraj yapmak için bir de keyif almak için bu tür yollar motorcuların vaz geçilmezi bence... Umarım sürücü az bir hasarla atlatmıştır. Virajların hakkını vermiş her ne kadar tehlikeli olsa bile.. Teşekkürler
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Viraj yapmak güzeldi, bunda sorun yok 😉 Sorun normal yolu pist mantığıyla kullanmakta var.
Yusuf Cemil Gürsoy
Yusuf Cemil Gürsoy 3 aylar önce
Harika bir video
The Chosen One
The Chosen One 3 aylar önce
Ama arkadaşa helal olsun, benden 5 kat daha çok yatırıyor. Ben viraj görünce Yusuf Yusuf oluyorum 😂
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Yusufu kovalayan tek şey eğitimdir 😇☺️
Murat Hacidogan
Murat Hacidogan 3 aylar önce
Harika bi kanalmis basarilar 😀
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Teşekkürler ☺️
Doğukan Doyran
Doğukan Doyran 3 aylar önce
Zafer bey oğuzhan muslu videosunu kaldırmışsınız sanırım nedeni arkadaşın hoşuna gitmemiş olması diye düşünüyorum. Ve son videosunda ABS hakkında inanılmaz yanlış bilgi veriyor ve kendini ABS ye ihtiyaç duymayan"PROFESYONEL" sürücü olarak tanımlıyor. Motorcular bu bilinçsizler yüzünden son zamanda kötü imaj Sahibindeler.
Doğukan Doyran
Doğukan Doyran 3 aylar önce
Siz böyle devam edin lütfen hocam. Aklı başında kesim sizinle
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Yanlış bilgiler ne yazık ki cirit atıyor sosyal medyada. 😕
Kayi Hun
Kayi Hun 3 aylar önce
Abi ben bunu 5 gün önce izledim birdaha bildirim gelmiş 🤔
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Nasıl olmuş ki o? Demek ki iyi izlememişsin 😂
Çağatay Gökalan
Çağatay Gökalan 3 aylar önce
Zafer hocam burda kurtarma şansı varmıydı yani girdi viraja arabayı gördü şimdi düşünüyorum frene bassa motor düzleşicek zaten çarpıcak ama başka nasıl kurtarabilirdi yada öyle bi şansı varmıydı bilemedim aslında birazdaha gaza basıp birazdaha yatsa viraja kurtarabilirmiydi 🤔
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Biraz daha gaz açıp yatırsa kurtarabilir miydi diye yazıyorsunuz ya ben çok şaşırıyorum ☺️ Adam maksimum yatmış zaten daha yatabilse kaza yapmaz. 😎
CehennemiKapattim
CehennemiKapattim 3 aylar önce
Tekerlekli sandalyeler kendini Topgun sananlara dolu.
muharrem güney
muharrem güney 3 aylar önce
Öğreten, net anlatan ve ikna edici bir video olmuş. Teşekkürler.
Ahlm Alimm
Ahlm Alimm 3 aylar önce
Harikasınız hocam. Emeğinize sağlık 🤲🤲
BEN CAN
BEN CAN 3 aylar önce
Neden düz yol yapmamışlar bi sağ bi sol düz yapsalar boşa ağaçta kesmemiş olurlar
Huseyin Goksungur
Huseyin Goksungur 3 aylar önce
Cok faydali bilgiler bedava egitim.tesekürler
Fazlı Karabacak
Fazlı Karabacak 3 aylar önce
tesekürler sizin anlatımınız cok hoş
Mehmet Çınar
Mehmet Çınar 3 aylar önce
Hocam TRT radyo 1 den sesinizi anımsıyorum doğru mudur?
Mehmet Çınar
Mehmet Çınar 3 aylar önce
Sayın bay zafer akçay özellikle stajyerle sunduğunuz programınız efsaneydi. O günler için ne kadar teşekkür etsek az.
Mehmet Çınar
Mehmet Çınar 3 aylar önce
@Zafer AKCAY Hocam sizi çok seviyordum harika programlar yapıyordunuz. Artık öyle programlar yok aranıyorsunuz. Sevgiler. 😀
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Doğrudur. Trt-Fm ama daha cok
Mehmet Ali Call
Mehmet Ali Call 3 aylar önce
Bilgilerin çok faydalı ve öğretici olmasından dolayı hic üşenmedim oturdum tüm videoları beğendim. :)
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Teşekkürler ☺️
Rocco Only
Rocco Only 3 aylar önce
Her kişinin , her virajda ,her kilometre hızda, pozisyona göre değişen bir apexi olabilir :) Yol okumak siye birşey vardır ki viraj sonuna bakıldığında inanın belli olur buna göre motosiklet ile bilinmeyen yollarda dahi performanslı sürüşe girilebilir (tehlikelidir elbet) Fakat biz o yolu bilmiyoruz diye yolu süren abimizde bilmiyor diye bişey yok
ismail ismail
ismail ismail 3 aylar önce
1 gecede butun vıdeoları bıtırdım gercekten tesekkur ederız motor teknikleriyle alakalı bilgilendirmelerde gelcekmi acaba örneğin yokuş aşşağı boşta gidersen motorumuza zarar gelirmi ?gibi
Gokhan Musaoglu
Gokhan Musaoglu 3 aylar önce
Zafer abi videolarınız üzerine söylenebilecek tek bir şey var kendi adıma Çok Teşekkür Ederim. 😊 Hele benim gibi yeni motor kullanmaya başlayan biri için çok çok teşekkür gerektiren videolar yayınlıyorsunuz. Takipteyiz abi. Sağlıcakla.
Kerem GÜRAVŞAR
Kerem GÜRAVŞAR 3 aylar önce
Kamyon gelse altına girersin
Mcht Bey
Mcht Bey 3 aylar önce
Geçtiğimiz yıl bir arkadasimiz bu şekilde 3 şeritli yolda hatalı sollama ya çıkan bir arabayla kafa kafaya girip vefat etmişti.
Türköz Öztürk
Türköz Öztürk 3 aylar önce
Önünde o virajı yine hızlı alan başka bir motor vardı. Belki biraz da ona yetişme hırsı böyle bir risk almasına neden oldu.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
Evet kopmamak gibi niyeti var önceki virajlarda görülüyor.
Mustafa Efeoglu
Mustafa Efeoglu 3 aylar önce
50 ila giderken bunu nasıl becermiş hayret
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
50 Mil yanı 80km
kofteci
kofteci 3 aylar önce
ağzınıza sağlık hocam
AYTEKİN GÜLER
AYTEKİN GÜLER 3 aylar önce
Yaptığı diğer hata ise virajda yüksek vites, düşük devir.
AYTEKİN GÜLER
AYTEKİN GÜLER 3 aylar önce
Zafer hocam faydalı bilgiler için çok teşekkür ederiz. Belki de bir çok hayat kurtarıyorsunuz. 👏🙏
ABDULLAH UYAROĞLU
ABDULLAH UYAROĞLU 3 aylar önce
ZAFER ABİCİM, KADİFE GİBİ BİR SES TONUYLA EĞİTİCİ VE ÖĞRETİCİ BİLGİLER... İYİ Kİ VARSINIZ ZAFER ABİCİM...
Can Özkan
Can Özkan 3 aylar önce
bu adam kim skajlsal
ilker Kurtuluş
ilker Kurtuluş 3 aylar önce
Bende boyle bi hata yaptım ama arabayla😃
Eymen
Eymen 3 aylar önce
abi sendeki safety 10 üzerinden 100
xyz 11,
xyz 11, 3 aylar önce
dostum motor her yerde sıkıntı.
Gökhan Ergenekon
Gökhan Ergenekon 3 aylar önce
Zafer bey elinize sağlık çok faydasını görüyoruz hayati bilgiler.
Hikmet Baş
Hikmet Baş 3 aylar önce
hocam affınıza sıgınarak adam girerken hız ayarı yapmamış ayarlamayı virajın içinde yapma derdinde nerdeyse destek gazı olacak yerde tersine küçükte olsa gaz düşüşü var motorda, virajın ortasına gelmiş apexi tutturcam diye bayada yatırmış gaz yetersiz jiroskop düz gitmeye zorluyor ama hala hızı sabit toparlanma ivmesi için destek gazı diye bişey yok viraj uzun yol okumasıda zayıf belli, motorun dısa açılması cok normal zaten bu andan sonra kurtarmak için artık ivmelenme de riskli motorun ilk yatış noktası coktan gecılmış bu seferde arka kayar yüklense, asfaltta degişken bir asfalt, apex olmasada zaten patlardı bu sürüşle bu virajda, virajların bazılarınada gerekmezken erken giriyor, sabit hızla en ıyı lastık bıle tutmaz bu yatış açısında, bu adam ya viraj almayı bilmiyor yada bu motorun acemisi, çünkü böyle viraj alma yok trafikte, yoksa düz yolda motor kendılındende gıdıyor zaten, kanalınız cok bilgilendirici teşekkürler, heşke bu tarz bilgiler daha cok verılse bu ortamlarda.
Ufuk Güven
Ufuk Güven 3 aylar önce
Ne kadar kötü bir ses tonu. Hem rahatsız edici, hem de özenti dolu. Agresif ve ukala. Çok kötü, keşke hiç olmasaydı. Hemen kapattım zaten. Oh be gidiyor dibe.
Zafer AKCAY
Zafer AKCAY 3 aylar önce
😂😂😂
hakan gunes
hakan gunes 3 aylar önce
Hız yaparak zaten hata yapmış. Yok şuradan gireceek yok bundan dönecek ne desek boş. Trafik kurallarına uysa yeterli.
Emanet 212. Bölüm Tanıtım | KARIM OLMADAN ASLA!
0:52
Gönül Dağı 32. Bölüm
2:33:21
Gönül Dağı
görünümler 904 B
Hayati Bilgiler - Viraj
18:52
Altın Elbiseli Adam
görünümler 1,4 Mn
Skuter Kullanmak
19:07
Altın Elbiseli Adam
görünümler 1,4 Mn
Emanet 212. Bölüm Tanıtım | KARIM OLMADAN ASLA!
0:52
Gönül Dağı 32. Bölüm
2:33:21
Gönül Dağı
görünümler 904 B
Çok Güzel Hareketler 2 - 90.Bölüm
2:3:26
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2,7 Mn
Gönül Dağı 33. Bölüm Fragmanı
0:58
Gönül Dağı
görünümler 959 B
Ezhel - Sakatat (Live)
2:44
Ezhel
görünümler 237 B
İnternetten sonra bu gelecek! METAVERSE
14:29
Barış Özcan
görünümler 490 B
Aysel Aydoğan- Dert Ağlar Dertler Ağlar
4:01
AYSEL AYDOĞAN
görünümler 550 B
Kalp Yarası 12. Bölüm
2:31:09
Kalp Yarası
görünümler 1,1 Mn